Odesláno 23. června 2014 10 let I já potvrzuji, že programy již běží Doplňující informace: Datový tok u hlavního HBO zůstal na 16 a u 2ky a Comedy je na 12. Fajné, že se to nakonec povedlo TLC kvalita též OK (720x576/16:9/~3mega) Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 23. června 2014 10 let I já potvrzuji, že programy již běží Doplňující informace: Datový tok u hlavního HBO zůstal na 16 a u 2ky a Comedy je na 12. Samozřejmě, neexistuje jediný technický důvod, aby byl datový tok jedné stanice ovlivněn datovými toky jiného multiplexu
Odesláno 23. června 2014 10 let Možná. Já to napsal proto, že to původně mělo být jinak a mělo se "šetřit". Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 24. června 2014 10 let Zkuste napsat HBO, jestli by ho nechtěli vysílat. K většině pořadů ho určitě mít budou. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. června 2014 10 let Dal jsem proskenovat vsechny programy (mam 3D LG s CI) a vzdy jsem mel prvni programy ruzne ceske, pak ty vseobecne statnice, hudebni, filmove... a ted pro proskenovani mam prvni ruske. Pouzivam stejne nastaveni dle frekvence 170500 KHz a pri kazdem scanu mam prvni ruske stanice misto ceskych, to je nejake nove razeni? Stravil jsem dobrych 30 minut presouvanim programu na puvodni misto jak jsem byl zvykly.
Odesláno 24. června 2014 10 let Dal jsem proskenovat vsechny programy (mam 3D LG s CI) a vzdy jsem mel prvni programy ruzne ceske, pak ty vseobecne statnice, hudebni, filmove... a ted pro proskenovani mam prvni ruske. Pouzivam stejne nastaveni dle frekvence 170500 KHz a pri kazdem scanu mam prvni ruske stanice misto ceskych, to je nejake nove razeni? Stravil jsem dobrych 30 minut presouvanim programu na puvodni misto jak jsem byl zvykly. ...potvrzuji,stejná značka TV,stejný problém
Odesláno 25. června 2014 10 let Zde odpověď pro všechny, kteří "postrádají" na nových stanicích (HBO a cinemaxi)v HD rozlišení zvukovou stopu Dolby digital. Zde odpověď od HBO : děkujeme za váš dotaz. Našim zákazníkům se samozřejmě snažíme přinést pouze ty nejlepší služby, kam spadá i zvuk. Budeme se tak v nejbližší budoucnosti snažit přidat k našim nově šířeným kanálům i kvalitní 5.1 zvukovou stopu. V tuto chvíli však nemáme pevně stanovený termín. S pozdravem, HBO Online Support
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.