Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

I já potvrzuji, že programy již běží :)

 

Doplňující informace: Datový tok u hlavního HBO zůstal na 16 a u 2ky a Comedy je na 12. Fajné, že se to nakonec povedlo :mrgreen:

 

TLC kvalita též OK (720x576/16:9/~3mega)

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Zvuk DD 2.0 je 30% nadseni dolu. K velke tv uz domaci kino patri.

Odesláno
I já potvrzuji, že programy již běží :)

Doplňující informace: Datový tok u hlavního HBO zůstal na 16 a u 2ky a Comedy je na 12.

Samozřejmě, neexistuje jediný technický důvod, aby byl datový tok jedné stanice ovlivněn datovými toky jiného multiplexu :bom:

Odesláno

Možná. Já to napsal proto, že to původně mělo být jinak a mělo se "šetřit".

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

jo s tím zvukem je to facht škoda 2.0 těšil jsem se na 5.1

Odesláno

Zkuste napsat HBO, jestli by ho nechtěli vysílat. K většině pořadů ho určitě mít budou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dal jsem proskenovat vsechny programy (mam 3D LG s CI) a vzdy jsem mel prvni programy ruzne ceske, pak ty vseobecne statnice, hudebni, filmove... a ted pro proskenovani mam prvni ruske. Pouzivam stejne nastaveni dle frekvence 170500 KHz a pri kazdem scanu mam prvni ruske stanice misto ceskych, to je nejake nove razeni? Stravil jsem dobrych 30 minut presouvanim programu na puvodni misto jak jsem byl zvykly.

Odesláno

Netuším, mě se na Samsungu standardně řadí podle abecedy :)

Odesláno
Dal jsem proskenovat vsechny programy (mam 3D LG s CI) a vzdy jsem mel prvni programy ruzne ceske, pak ty vseobecne statnice, hudebni, filmove... a ted pro proskenovani mam prvni ruske. Pouzivam stejne nastaveni dle frekvence 170500 KHz a pri kazdem scanu mam prvni ruske stanice misto ceskych, to je nejake nove razeni? Stravil jsem dobrych 30 minut presouvanim programu na puvodni misto jak jsem byl zvykly.

 

...potvrzuji,stejná značka TV,stejný problém

Odesláno

Zde odpověď pro všechny, kteří "postrádají" na nových stanicích (HBO a cinemaxi)v HD rozlišení zvukovou stopu Dolby digital. Zde odpověď od HBO :

děkujeme za váš dotaz. Našim zákazníkům se samozřejmě snažíme přinést pouze ty nejlepší služby, kam spadá i zvuk. Budeme se tak v nejbližší budoucnosti snažit přidat k našim nově šířeným kanálům i kvalitní 5.1 zvukovou stopu. V tuto chvíli však nemáme pevně stanovený termín.

 

S pozdravem,

 

HBO Online Support

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community