Návštěvník smachi Odesláno 14. května 2014 Sdílet Odesláno 14. května 2014 Ahoj, od začátku připojení upc, se každou hodinu přeruší připojení všech zařízení. Dělá to po připojení smart tv, jak přes kabel tak přes wifi, technik vyměnil všechno co šlo a problém stále trvá, máte někdo radu? už jsem zoufalej. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník adam_vent Odesláno 18. května 2014 Sdílet Odesláno 18. května 2014 Být tebou nastavím na Smart TV pevnou adresu popřípadě DNS server (IP adresa tvého routeru) popřípadě DNS adresu Googlu tedy 8.8.8.8 také má druhou 4.4.4.4 kdyby problém přetrvával přilož sem seznam užití IP Adres v tvé síti zjistíš je např pomocí programu http://www.softperfect.com/products/networkscanner/ (Freeware) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 18. května 2014 Sdílet Odesláno 18. května 2014 druhou 4.4.4.4 https://developers.google.com/speed/public-dns 8.8.4.4 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník adam_vent Odesláno 18. května 2014 Sdílet Odesláno 18. května 2014 Slamb: Děkuji za opravu každý se jednou splete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. května 2014 Sdílet Odesláno 18. května 2014 druhou 4.4.4.4 https://developers.google.com/speed/public-dns 8.8.4.4 Díky, dns jsem zkoušel a furt stále stejný problém. Program jsem stáhl, ale nějaký rychlí návod by nebyl:-)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník adam_vent Odesláno 18. května 2014 Sdílet Odesláno 18. května 2014 S tím programem skus zkontrolovat jestli nemáš někde stejnou adresu Ještě nad tím přemýšlím skus třeba kontaktovat výrobce televize tato chyba není běžná takže jsem se s tím nesetkal nebo skus zkontrolovat jestli máš aktuální FW a řekni jak to dopadlo ještě nad tím budu přemýšlet Odesláno z mého ST18i pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník stannicek Odesláno 29. května 2014 Sdílet Odesláno 29. května 2014 Z toho co čtu jsou asi 4 možné varianty : 1. TV má staticky nastavenou IP gatewaye - to by ti po dobu provozu TV nejelo vůbec nic. 2. TV si při dynamickém režimu (přidělování IP prostřednictvím DHCP) na chvili nastaví IP adresu gatewaye - možný bug v FW televize. 3. TV tu adresu gatewaye dostane přidělenou od routeru (prostřednictvím DHCP), což je hodně divné a nemělo by nikdy nastat, ale ... pokud más statické mapování MAC->IP v DHCPku, tak se to vlastním přičiněním stát může - opět by ti nejelo nic po dobu zapnuté TV. 4. TV ti generuje do koaxu nějaké rušení na frekvencích využívaných pro downstream/upstream. Pokud říkáš, že to je každou hodinu (pravidelně) - zkontroluj si, na jak dlouho máš v DHCP nastaven lease IP adresy - mohlo by to s výpadkem korespondovat. Viděl bych to možná i na to, že ti v TV vyprší lease IP adresy přidělené DHCPckem a nějaký bug v jejím FW způsobí problém ad. bod 2. Ideální by bylo spustit Wireshark na tvém PC a kontrolovat komunikaci po IP, ale to už chce trošku víc znalostí. Víc mě toho aktuálně v tuto chvíli nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.