Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, od začátku připojení upc, se každou hodinu přeruší připojení všech zařízení. Dělá to po připojení smart tv, jak přes kabel tak přes wifi, technik vyměnil všechno co šlo a problém stále trvá, máte někdo radu? už jsem zoufalej. Dík

Odesláno

Být tebou nastavím na Smart TV pevnou adresu popřípadě DNS server (IP adresa tvého routeru) popřípadě DNS adresu Googlu tedy 8.8.8.8 také má druhou 4.4.4.4 kdyby problém přetrvával přilož sem seznam užití IP Adres v tvé síti :) zjistíš je např pomocí programu http://www.softperfect.com/products/networkscanner/ (Freeware) :D

Odesláno

Slamb: Děkuji za opravu :) každý se jednou splete :)

Odesláno

Díky, dns jsem zkoušel a furt stále stejný problém. Program jsem stáhl, ale nějaký rychlí návod by nebyl:-)?

Odesláno

S tím programem skus zkontrolovat jestli nemáš někde stejnou adresu

Ještě nad tím přemýšlím skus třeba kontaktovat výrobce televize tato chyba není běžná takže jsem se s tím nesetkal nebo skus zkontrolovat jestli máš aktuální FW a řekni jak to dopadlo ještě nad tím budu přemýšlet :-)

 

Odesláno z mého ST18i pomocí Tapatalk

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Z toho co čtu jsou asi 4 možné varianty :

 

1. TV má staticky nastavenou IP gatewaye - to by ti po dobu provozu TV nejelo vůbec nic.

2. TV si při dynamickém režimu (přidělování IP prostřednictvím DHCP) na chvili nastaví IP adresu gatewaye - možný bug v FW televize.

3. TV tu adresu gatewaye dostane přidělenou od routeru (prostřednictvím DHCP), což je hodně divné a nemělo by nikdy nastat, ale ... pokud más statické mapování MAC->IP v DHCPku, tak se to vlastním přičiněním stát může - opět by ti nejelo nic po dobu zapnuté TV.

4. TV ti generuje do koaxu nějaké rušení na frekvencích využívaných pro downstream/upstream.

 

Pokud říkáš, že to je každou hodinu (pravidelně) - zkontroluj si, na jak dlouho máš v DHCP nastaven lease IP adresy - mohlo by to s výpadkem korespondovat. Viděl bych to možná i na to, že ti v TV vyprší lease IP adresy přidělené DHCPckem a nějaký bug v jejím FW způsobí problém ad. bod 2. Ideální by bylo spustit Wireshark na tvém PC a kontrolovat komunikaci po IP, ale to už chce trošku víc znalostí.

 

Víc mě toho aktuálně v tuto chvíli nenapadá. :wink:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community