Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Spíš ty, ne? Jak jinak si vysvětlit, že tady co týden furt vytahuješ Wi-Free a nějaký svoje problémy s připojením? Normální člověk se na vlastní wifinu připojí přímo a neřeší Wi-Free :)

Odesláno

YABAKA: Normální člověk si chce všechno nastavit doma, aby se vyhnul případným problémům s nastavením. Zkus si nastavit na windows 7 připojení na wifree bez návodu. To prostě nedáš ;) a návod je naprosto nečekaně na internetu :-) samozřejmě nemám problém doma používat svou wifi, ale chtěl jsem si doma nastavit wi-free a to prostě nejde.

 

A mě wi-free doma funguje, jen naprosto nepochopitelně nejde doma nastavit. Už chápeš v čem je problém?

Odesláno

jááá to nechápuu

Odesláno
YABAKA: Normální člověk si chce všechno nastavit doma, aby se vyhnul případným problémům s nastavením. Zkus si nastavit na windows 7 připojení na wifree bez návodu. To prostě nedáš ;) a návod je naprosto nečekaně na internetu :-) samozřejmě nemám problém doma používat svou wifi, ale chtěl jsem si doma nastavit wi-free a to prostě nejde.

 

A mě wi-free doma funguje, jen naprosto nepochopitelně nejde doma nastavit. Už chápeš v čem je problém?

To tam v tom paneláku nikdo jinej s Wi-Free není, aby ses připojil na něho?

Odesláno

tak za prvé nebydlím v paneláku a za druhé když sítě mají stejný název, tak se snaží připojit na tu s nejsilnějším signálem ;) a takhle to funguje ve všech systémech.

Odesláno

Píšete tady, že na WiFree má nárok každý. Ale to zřejmě není pravda.

Když jsem se na to ptal na INFo, jako co mám v mém případě vyplnit do kolonek ve formuláři (nekomentujte, je to hromadná smlouva) tak jsem dostal odpověď že je to POUZE pro klienty kteří mají nový WiFi router a tuto službu sami poskytují. V mém případě, starý modrý modem nárok nemám.

Odesláno

Infolinka tvrdí něco jiného. Oni prý ty staré modemy už neuvažují. Dokonce se kamsi koukala do databáze a že mám smůlu že to tam pro mne není nastavené.

A ředitel to dnes také nevyvrátil, jen napsal že si přece každý může o výměnu modemu zažádat.

 

A když jste tak chytrej, tak mi určitě poradíte co mám napsat do políčka "Příjmení". Když tam zadám podle nápovědy tak dostanu chybu "Uživatel nenalezen".

Odesláno

Wi-Free službu dostupnou mám a modem od UPC je Ubee bez routeru a WiFi, takže to možný je. A do kolonky Příjmení bych asi napsal údaj, jakej je na smlouvě. Nebo kontaktoval zákaznickou linku a nenechal se odbýt.

Odesláno

To jsem zkoušel. Velkýma, malýma, s mezerama i bez mezer, jen první řádek i oba řádky, s čárkou na konci prvního řádku i bez ní. Už mne nic dalšího nenapadlo.

Jedině jsem nezkoušel ubírat písmeno po písmenu...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community