Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ta Wi-Free nemá žádný white-black listy , k této síti se mohou připojit jakékoli MAC adresy, tam je potřeba znát pouze přístupové údaje , které mají zákaznící UPC.

Spíš bych viděl problém s tím, že se sice mobil připojí , jenže slabým signálem naroste linka např. na 90% ztrátovost což vede k nefunkčnímu připojení.

Ono totiž nestačí jít po městě a vidět jak mám všude signál , on tam sice je, ale když se podíváte na jeho úroveň nějakým WIFI Analyzerem, tak zjistíte úroveň třeba pouze -90dB což je nepoužitelné...Neviděl bych to se signálem tak růžově, odhaduji funkční připojení k UPC Wi-Free tak maximálně na 5 max 10% sítě, bohužel... :scratch:

Využití vidím pouze při návštěvách zákazníků UPC u zákazníků UPC :cheers:

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Bezva prave se me resetoval modem a aktivoval se na nem wi-free. Tolik k oznameni dopredu a dani moznosti opt-out. A na upc.cz s ena ucet neprihlasim (nenacte se capcha) abych se podival jestli je tam moznost optout. Pristupem k zakaznikum me zas upc nastval.

Odesláno

...ano potvrzuji,v HK stejný stav a stejný problém

Odesláno

Napodobne. Ja teda cca pred mesicem tu sluzbu zakazal v tom formulari na webu upc a jak se zda tak na to sere bilej tesak a stejne mi to zapli......

Odesláno
Bezva prave se me resetoval modem a aktivoval se na nem wi-free. Tolik k oznameni dopredu a dani moznosti opt-out. A na upc.cz s ena ucet neprihlasim (nenacte se capcha) abych se podival jestli je tam moznost optout. Pristupem k zakaznikum me zas upc nastval.

 

 

Ja teda se ted na moje UPC přihlásil v pohodě, WiFi Free sem si aktivoval na 1 smlouvě v pohodě (navíc na které mám MDM bez WiFi mam tam vlastní router), na dalších smlouvách sem je deaktivoval, stačí mi jen jedno heslo když mohu až 5 zařízení.

Odesláno

Dnes mi začala svítit a blikat kontrolka Wi-Fi, ačkoliv tuto funkci nemám zapnutou již několik let.

V nastavení modemu mi to hlásí, že WF je vypnuto, zkusil jsem zapnout a vypnout, již hlásí zapnuto a nejde vypnout.

Po dovolání na centrum upc a vysvětlení problému mě přepli na servis, tam to samé kolečko plus že to údajně neumí vypnout a že mě přesmerují zpět na centrum, tam už alespoň něco málo o mě věděli a že budou řešit do 24hodin a zavolají.

Volali dvakrát, jednou z centra a jednou z podpory, v obou se ptali zda už to je vypnutý, na podruhý jsem si všimnul resetu modemu (cisco epc3925) a WF stale svítí, prý zavolají zítra.

 

V myupc tam deaktivaci Wi-Free nemám, ale to může být tím, že inet od upc nemám.

 

Z toho co jsem si o tomto problému přečetl, modem se tváří jako dvě wifiny, přičemž už s největší pravděpodobností nemáte pod kontrolou ani tu svou WF, natož tu Wi-Free.

Odesláno
od Návštěvník » pát, 26.6.2015, 14:17

V myupc tam deaktivaci Wi-Free nemám, ale to může být tím, že inet od upc nemám.

??? jak nemáš net od UPC ? a to máš teda jen telefon od UPC že máš jejich modem ?

 

Ja to tam mám ale mám na každé smlouvě internet.

tu jsemWiFi free neaktivoval a je vyplá

Exbf7.jpg

 

na této sml jsem ho aktivoval a dá se zase vypnout

tgpyA.jpg

Upraveno uživatelem lada-vir

Odesláno

Dnes spouštíme jedinečnou sdílenou Wi-Fi síť Wi-Free.

Připojit se může přes 440 000 našich zákazníků s internetem.

Připojovat se lze až na 220 000 Wi-Fi modemech po celé ČR!

 

Wi-Free je jedinečná bezplatná služba, která umožní připojení na Wi-Fi například na návštěvě u vašich kamarádů, známých nebo jinde v dosahu UPC Wi-Free modemů. Vaše mobilní zařízení využije oddělenou, sekundární Wi-Fi síť. Stačí se jednou přihlásit pod unikátním přihlašovacím jménem a heslem a Wi-Free vás automaticky připojí vždy, když bude síť v dosahu.

 

Více informací a detailnější popis služby na http://bit.ly/1fHZgvS

 

Zdroj: Facebook UPC https://www.facebook.com/UPCCeskarepublika

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
od Návštěvník » pát, 26.6.2015, 14:17

V myupc tam deaktivaci Wi-Free nemám, ale to může být tím, že inet od upc nemám.

??? jak nemáš net od UPC ? a to máš teda jen telefon od UPC že máš jejich modem ?

]

Ano pouze telefon.

 

Mé menu myupc nabízí pouze:

cMEZ2.jpg

 

Nyní po jejich resetu a bůh ví co ještě prováděli se už do modemu nepřihlásím ani přes své nastavené log údaje, ani přes jejich mě přidělené v manuálu k modemu.

 

Zavolat jim toto již nejde, z 10té pozice čekací na 8mou za 7minut, tak jim to asi napíšu, protože pokud se jim podařilo vypnout WFree, tak dokud jsem se dostal do modemu, tak WF bylo povoleno, nešlo zakázat a třeba to nepřepli, no mě to už nedovolí taky, taky řešení od upc.

Odesláno

Ja to tam mám ale mám na každé smlouvě internet.

tu jsemWiFi free neaktivoval a je vyplá

 

Stejně to mám v moje upc i já. Neaktivované wifi free, informace ze wifi free je vyplá. Ale když se podívám na modem tam je informace wifi free zapnuto. Takže to neznamená, že když si nekdo neaktivuje wifi free, že je jeho modem ze sítě vyřazen. Pěkný podraz, doufám že to vyřeší, nebo si budu muset najít jinýho poskytovatele. Nemám k tomuto vůbec důvěru.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community