Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Naším cílem bylo najít kreativního a spolehlivého partnera, který prokáže svou schopnost přinést nový pohled na značku a komunikaci UPC. Doufáme, že se kvality Ogilvy, která je momentálně Agenturou roku, odrazí jak v prodejních kanálech, tak i ve vnímání UPC mezi zákazníky“, řekl Jason King, ředitel prodeje a marketingu

 

Cil se asi povedl.Zavolal jsem rediteli Ogilva,coz je nova telemarketingova spolecnost,pro komunikaci se zakazniky upc a medii. Nize me polozene otazky a odpvedi:

 

Dobry den jmenuji se Jiri ....... jsem z Usti a pred chvili jsme spolu pane rediteli mluvily.Protoze jsem si precetl ze jste nejlepsi agentura pro marketing a komunikaci se zakazniky,jak mimo jine uvedl i server digizone.Mam tedy jednoduche dotazy,kdy prestane nejvetsi poskytovatel internetu,televiznich kabelovych sluzeb slibovat,testovat a ladit.Coz dela nejmin posledni 4 mesice a zadna zpetna vazba a komunikace se zakaznikem,coz snad napravi Vase agentura.Kdy konecne budu mit HBO2+HBO Comedy a oba Cinemaxy v HD kvalite?HBO jako takove mi jasne odepsalo,ze vse je hotove a pripravene,ceka se jen na UPC.Kdy budu mit jako zakaznik k dispozici setobox Horizon,ktery nahradi nefunkcni,pomaly vrak Kaon a ktery funguje uz v plno zemich,naposled byl spusten nedavno v Polsku.A posledni dotaz kdy my zakaznici prestaneme byt rukojmi mezi Novou a UPC a dostaneme zpet NOVU HD,Novu Cinema HD,Fandu HD a Novu sport HD,na kterou cekame uz pres dva mesice.A slysime jen vyhybave,neurcite a hlavne pro zakazniky nezajimave odpovedi-JEDNAME,TESTUJEME atd.Kdybych ja v praci misto vyrizeni ukolu,ktery me byl zadan,jen porad testoval,ladil a jednal,tak jsem na hodinu vyhozen.Predem dekuji za Vase jasne odpovedi.

 

Dobrý den pane Vinduško,

Mé odpovědi:

1) HD HBO programů - domnívám se, že je to otázka 2-3 týdnů

2) Horizon - druhá polovina letošního roku, konkrétní datum nevím, ale bude to na rozdíl od vysokého rozlišení HBO ještě otázka měsíců.

3) UPC jedná s Novou, která zatím chce nepřiměřeně velké peníze za vysílací práva. Vzhledem k přípravám na vysílání i do mobilů a tabletů se vyjednávají nová práva složitěji. Věřím, že se ale dohodneme a zákazník si bude moci programy spustit. V této otázce ale načasování neumím odhadnout. Rád bych poskytl konkrétní odpověď, ale to bych musel mít věšteckou kouli, anebo si vymýšlet.

 

Děkuji za dotazy a přeji hezký den,

 

S pozdravem

Martin Pavlíček

Corporate Communication Director

M: +420 724932260

T: +420 261107122

UPC Česká republika, s.r.o.

Závišova 5, 140 00 Praha 4

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4359-konecne-jasna-odpoved-na-otazky-ogilvaupc/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník c12345

Tak to musím reagovat v oficiální poradně UPC z minulého týdne : Zdravím Pavle,

jsem tu a rád Vám odpovím. Přesně jak píšete, jednání o znovuzařazení programu Nova Sport probíhají s majitelem vysílacích práv. Bohužel se vzájemnou shodu doposud nepodařilo najít a tak termín vrácení tohoto pořadu do naší nabídky neznáme.

Ohledně zařazení zcela nových programů ze skupiny HBO probíhala jednání s majitelem vysílacích práv úspěšněji. Po doladění technických detailů oficiálně oznámíme datum jejich zařazení do naší programové nabídky. Snad Vás Pavle potěší, že podle dostupných informací zařadíme nové programy v nejbližších dnech.

Honza B., UPC Facebook tým

 

Takže jestli psali v řádů dnů (nové HD programy HBO a Cinemax) tak tady někdo nemuví pravdu......

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4359-konecne-jasna-odpoved-na-otazky-ogilvaupc/#findComment-72875
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

Prosím o upřesnění, co je na těch odpovědích "konečně" tak jasného ?

1) domnívají se

2) druhá polovina roku, konkrétní datum nevíme

3) neumím odhadnout

Vždyt tohle už se přece dávno ví.

 

Ještě bych počkal na porovnání "jasné odpovědi" s realitou.

 

PS. Jirko, své příjmení nemusíš tečkovat, když tě jím v odpovědi oslovuje :)

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4359-konecne-jasna-odpoved-na-otazky-ogilvaupc/#findComment-72878
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu i s jmenem i co se tyka odpovedi.Ja si ale na tech odpovedich cenim aspon normalni slusne kominikace.U UPC mi jinde a jinak vadi,ze opravdu nekomunikuji se zakaznikem.Tomuhle rediteli jsem zavolal,napsal a do 10 minut jsem mel email s odpovedi.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4359-konecne-jasna-odpoved-na-otazky-ogilvaupc/#findComment-72879
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Fabiak

Taky na to cekam, ale spamovat zed jako Jirka nebudu ani tady, ani na Eltoru. Je jasne, ze oni jsou pro FB najati externisti. Ogilvy (uz nekdo ten nazev napiste spravne) nebudou moc vymyslet s komunikaci k zakaznikum. Ale hledat cestu k novym.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4359-konecne-jasna-odpoved-na-otazky-ogilvaupc/#findComment-72885
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...