Odesláno 10. července 2014 10 let Nevím kde mají chyby ale ted už se tam nedostanu nijak. Při přihlašování na strance HBO,mi to napíše přístu odepřen,a když se chci přihlásit nejdřív na Moje UPC a pak na HBO go tak se přihlásím a pro změnu mi to napíše hlášku Máte reistrováno více zařízení než je povoleno,přitom mám pouze 1. Na UPC techn podpoře mi bylo řečeno,že to funguje pouze těm co mají balček HBO a problémy jsou u balíčku Superfilm.
Odesláno 10. července 2014 10 let Jsi zákazníkem UPC, tedy partnerem pro jednání je UPC Technicky jde o propojení dvou databází, chyba v jedné může generovat chyby ve druhé, tedy i vygenerovat více zařízení... Pokud se do HBO GO komplikovaně dostaneš, pak zkus Menu > Nastavení > Správa zařízení a zkontroluj svá registrovaná zařízení. Pokud je jich tam skutečně moc, smazal bych je a zkusil to znovu....
Odesláno 10. července 2014 10 let Díky za info,ale tím to není,ted to řeším už hodinu s technickou podporou UPC a i když mi ten technik odregistroval celý účet tak se nemohu znovu zaregistrovat a technik už neví čím to může být. Hlavně jsme taky zkoušeli odinstalovat veškerá zařízení,pry to byla chyby u nich a stejně to nejde. A kdo to má vědět,když ne on.
Odesláno 10. července 2014 10 let Tak to jsem chtěl právě navrhnout, jak vidět, žádný výsledek. Úspěchem je, že si jednal s informovaným technikem, vědí o problému a určitě jej řeší. Zatím je to stále testovací provoz, problémy s databázemi mají i větší společnosti, hlavně státní... Mimochodem, používat ccleaner několikrát denně je zvrhlost, nezlob se na mě. Také používám podobné programy už řadu let, ale jen občas a s rozvahou...
Odesláno 10. července 2014 10 let Asi to je fakt tak třeba brát,-že je to zatím testováno.Já mám bal.Superfilm,zaevid.2 místa a do HBO GO se od začátku registrace až dosud napoprve nepřihlásím.Vypíše "Přístup odepřen".Odejdu pryč na domov.stránku,pak znova zpět na HBO GO,dám přihlásit a zatím to vždy najede.Tak uvidíme,až to odborníci dotestují.
Odesláno 10. července 2014 10 let Jak bylo napsáno i v FB poradně, tak je to stále pořád ještě v testech, i když se zákazníky. Oficiálně to pořád ještě spuštěno nebylo, takže tak je to třeba stále brát. Jinak já mám také balíček Superfilm, registrováno zatím jen jedno zařízení a přístup na HBO GO mi funguje bez problémů. Cookies jsem nemazal a mám Crome. Souhlasím s Retiree pokud jde o CCleaner. U těchto programů je opravdu být obezřetný, mě zrovna u starého kompu CCleaner natropil dost problémy... pravda, kompík jel pod Vistami, které nebyly zrovna povedené.
Odesláno 10. července 2014 10 let Mi to jede, jak na PC, tak Smart TV Samsung, mám Superfilm. Jedinou kaňkou na tom je, že to je v SD, ne v HD. Ale to už je problém HBO.
Odesláno 10. července 2014 10 let Dnes zaregistrovano a funkcni na PC (Chrome 35) tak i na tabletu (Android 4.2.2) U toho pocitace doporucuji zkontrolovat verzi Silverlightu, pokud nemate nastaveno aby se automaticky aktualizoval, nebo mate systemove aktualizace zakazane muze to delat potize. Pokud chcete mit jistotu zda nezlobi Chrome zalozte si novy profil a otevrete web pod novym profilem, pripadne bez vsech doplnku. Jak na profil a spusteni bez doplnku odpovi Google. Ja nemusel zadnou cache mazat, pouze jsem nainstaloval posledni Silverlight. Doporucuji si i precist navody na HBO GO je tam spousta odpovedi k uctu a kvalite prehravani.
Odesláno 10. července 2014 10 let Tak jsem zjistil že asi nejsem sám,protože při volání na UPC se vám nejdřív ozve hláška"Vážení klienti Omlouváme se vám za nefunkční přihlášení do HBO GO,na odstranění závady pracujeme"
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.