Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Vážený kliente,

 

 

dovolte, prosím, abychom touto formou reagovali na Váš e-mail ze dne 27. 7. 2014, týkající se technického dotazu.

 

V tuto chvíli již máme potvrzeno, že Vámi hlášená závada se týká všech boxů typu PVR, který máte doma. Závadu způsobuje chyba firmware u kterého čekáme na dodání aktuální verze která by chybu řešila. Jakmile budeme mít bližší informace budete kontaktován.

 

V případě Vašich dalších dotazů můžete využít kontaktní formulář na http://www.upc.cz v sekci Kontakt pod odkazem kontaktní formulář. Můžete také volat na telefonní číslo 241 005 100, technická podpora je Vám k dispozici a to vždy od pondělí do pátku od 8:00 do 22:00 a o víkendu od 10:00 do 22:00.

 

V případě, že budete reagovat na tento e-mail, využijte prosím opět standardního formuláře, který naleznete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/

 

S pozdravem a přáním příjemného dne UPC.

 

 

 

To je odpověď podpory UPC na stále se projevující chování PVR boxů. Doufám, že mne budou kontaktovat a nejen mne co nejdříve s novým firmvérem.

Odesláno

...V tuto chvíli již máme potvrzeno, že Vámi hlášená závada se týká všech boxů typu PVR, který máte doma. Závadu způsobuje chyba firmware u kterého čekáme na dodání aktuální verze která by chybu řešila. Jakmile budeme mít bližší informace budete kontaktován....

 

...no tak nic proti novému firmware,ale já bych radši přivítal návrat starého EPG,bylo funkční ale hlavně to neresetovalo HDboxy.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Již několik dní se mi PVR neseknul a chodí celkem slušně jako před nasazením nového EPG.

Máte někdo také tento postřeh?

Odesláno

jj, taky už je v cajku

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravím,

ano, i u mne už chodí Kaon bez problémů.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community