Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

"po skvělé, ale opravdu skvělé" akci s dvojnásobnou rychlostí internetu jsem asi jediný (huh, tomu snad nikdo nevěří), kterému rychlost internetu nedosahuje, jak dvojnásobku, ale tak ani toho, co si zaplatil. Normálně na stránkách, kde mám rychlost downloadu okolu 3,6 MB/s, teď při skvělé akci v nejfrekventovanějších hodinách (14h-16h a po 20h) 200kb/s a jsem rád (měření zde: http://www.speedtest.net/my-result/3607321627)

 

Internet mám 100mb/s.

 

Ne, chyba opravdu není na mé straně. Rychlost je testováná z dvou zařízení (notebook+PC) a jednoho iPhonu. S modemem ani routerem problémy taktéž nejsou, jednak je 30 centimetrů ode mě na stole a to, že jsem žádné nastavení neměnil je snad jasné.

 

Lokalita: Ústí nad Labem

 

Jsem zvědav, jakých chytrých rad se tady dočkám, ale nebudeme si nic nalhávat, stejně se tady nikdy nic nevyřeší, takže to berte spíše jako "výkřik do tmy".

Odesláno
Zdravím,

"po skvělé, ale opravdu skvělé" akci s dvojnásobnou rychlostí internetu jsem asi jediný (huh, tomu snad nikdo nevěří), kterému rychlost internetu nedosahuje, jak dvojnásobku, ale tak ani toho, co si zaplatil. Normálně na stránkách, kde mám rychlost downloadu okolu 3,6 MB/s, teď při skvělé akci v nejfrekventovanějších hodinách (14h-16h a po 20h) 200kb/s a jsem rád (měření zde: http://www.speedtest.net/my-result/3607321627)

 

Internet mám 100mb/s.

 

Ne, chyba opravdu není na mé straně. Rychlost je testováná z dvou zařízení (notebook+PC) a jednoho iPhonu. S modemem ani routerem problémy taktéž nejsou, jednak je 30 centimetrů ode mě na stole a to, že jsem žádné nastavení neměnil je snad jasné.

 

Lokalita: Ústí nad Labem

 

Jsem zvědav, jakých chytrých rad se tady dočkám, ale nebudeme si nic nalhávat, stejně se tady nikdy nic nevyřeší, takže to berte spíše jako "výkřik do tmy".

Změřte rychlost na přímo, bez routeru. Pokud bude stále problém, objednejte si servis. Lepší jak výkřiky do tmy.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A co by se tady jako melo resit? Tohle je forum uzivatelu a ne zadna UPC technicka podpora.

Upraveno uživatelem JirkaH

Odesláno

No vysvětlit, že 200kb/s je mnohonásobně vyšší než 100mb/s...

Odesláno

Zdravím,

asi před 2 měsíci jsem si nechal na zkoušku navýšit rychlost na max, tedy 240. Dosahoval jsem tak třetinu, tak jsem to nahlásil. Poslali technika, vyměnil zásuvku a kabely, pomohlo to nepatrně. Rychlost na downloadu kolísá 50 - 120, upload je mezi 16 - 20. Tak jsem to nahlásil znovu, další technik si ani nerozbalil nářadí a rovnou mezi dveřmi mi sdělil, že komunikoval s nějakým technikem přímo od UPC (ti dosavadní byli z externí smluvní firmy) a ten mu sdělil, že je příčina na nějakém sw zařízení v uzlu pro Ostravu a bude se to v polovině července měnit. Nechal jsem si to od něj napsat na servisní list.

To mě kapitálně dožralo, protože tady UPC vědomě od lidí vybírá nehorázné částky za údajně nejrychlejší internet a přitom ví, že to v Osravě nebo možná nějaké její části nejsou schopni na deklarované hodnoty rozchodit. Tak jsem podal oficiální reklamaci. Přišla mi sms, že reklamaci zaevidovali a ozvou se do 30 dnů! A penízky jim krásně od nás tečou! NEHORÁZNÁ DRZOST DO NEBES VOLAJÍCÍ!

Prosím, konkurence, probuďte se, já chci k vám, jsem zoufalý, nikdo mi na mé adrese v centru Ovy údajně neumíte a nebo nechcete pomoci. Já už nechci být u UPC!!!

Odesláno

hele to si nevybereš, ono to ani u tý konkurence neni růžový :lol: sme teď taky na centriu objevili jednu zajímavej problém, zatim se k tomu ale nikdo nevyjádřil, tak tomu dám ještě čas a nebudu dělat ukvapený závěry (jako v nedávný minulosti ohledně upc :roll:)... každopádně pokud ti internet nejede naplno, reklamuj dál a chtěj slevu 8)

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

Je začátek září a já nevidím žádné změny v kolísání. Takže uvedený sw uzel asi opraven nebude, nebo to není uzlem, ale chtějí z nás dostat jen peníze.

Sekají se mi už i reklamy a rychlost připojení je občas na 40kb/s to si děláte srandu ?

Odesláno

domluvil sis aspoň nějakou slevu?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Je začátek září a já nevidím žádné změny v kolísání. Takže uvedený sw uzel asi opraven nebude, nebo to není uzlem, ale chtějí z nás dostat jen peníze.

Sekají se mi už i reklamy a rychlost připojení je občas na 40kb/s to si děláte srandu ?

1)tady nic nevyřešíš, toto je neoficialní fórum

2)volej na infolinku

3)ideálně proměř rychlost i na jiném pc, možná nebude chyba v poskytovateli

4)samozřejmě připoj bez případných routerů atd,...

Odesláno

Tomu se mi ani nechce věřit, že by ti to padalo až na 40kb/s a aby to byla chyba ze strany UPC... napiš mi SZ nějaké info...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community