Odesláno 21. srpna 2015 9 let Dobrý den, Pavle. Můžete nás kontaktovat například přímou zprávou přes náš Facebook https://www.facebook.com/UPCCeskarepublika ? Pošlete mi číslo Vaší smlouvy a já prověřím, proč Vás kolegové nekontaktovali. Chápu, že je nepříjemné být bez televizního signálu kvůli rozbitému zařízení. Děkuji, David - UPC
Odesláno 18. prosince 2015 9 let Shodou okolnosti jsem dnes s UPC CZ resil podobny problem, 8.12. 2015 jsem postou na UPC vracel set top box, dnes 18.12. prisla upominka ze STB stale neni vracen, at ho co nejrychleji vratim, jinak budu platit 5000 pokutu, atd... Tak volam na UPC a tam me pani na infolince sdelila ze trva zhruba 3 tydny nez je vracene zarizeni zaevidovano jako navracene. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 19. prosince 2015 9 let tak to máš dobré u mě jim to trvalo rok a pak když jsem jim oskenoval papír z pošty tak mi napsaly že to není ještě tři týdny že se musí počkat má odpověd byla že už mají zařizení více než rok vrácené zpět jestly si ze mě dělají srandu ...celý den nic a večer omluvný email že to prověří od jiné operátorky než s kterou jsem předtím komunikoval poté jim trvalo mesíc než se ozval teleofonicky někdo ze společnosti lika z nymburku že jim volalo UPC a zařízení se našlo ..akorád že místo toho aby to vyřešily mezi sebou dělaly to přeze mne ..skončilo to bez potvrzení a následne neomlouvy od UPC že byla chyba u nich ono to funguje tak že se musíš sám starat a zajímat zda to mají vrácené a nově dělají prasárnu že potvrzení vrácení zařízení ti dojde pouze smskou na displey bez možnosti uložení na výzvu at to pošlou písemně poštou nereagují
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.