Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
UE7000 znamená konkrétně jakou řadu TV? UE-D7000 nebo UE-E7000 nebo jinou?

 

Pardon, rada je ES.

Odesláno

Chodí mi to dobře, dívám se jen přes TV (Samsung ES řada) a aplikaci HBOGO ze Samsung appstore. Jen se to někdy odhlašuje, podle mě po delším nepoužívání. Ještě jsem to přesně nevypozoroval, ale podle mě to bude při neaktivitě delší než 24 nebo 48 hodin. Pak musím znovu zadat TV PIN (což je pěkně nepříjemné...) Ale podle UPC to běží pořád v testovacím režimu, takže to zas tak neřeším...

Odesláno

poslední dobou pořád jenom opakuji stejné filmy a začínají tam převažovat seriály.

Odesláno

Tak momentálně mi přihlášení nefunguje. Po zadání přihlašovacích údajů na Moje UPC to dlouze přesměrovává zpět na stránky HBO GO, aby to napsalo hlášku OPERATOR_AUTH_SSOMISSING.

Zřejmě však chyba u UPC, protože nefunguje ani přihlášení do "obyčejného" UPC. Po zadání přihlašovacích údajů a kontrolního textu lze totiž klikat na tlačítko "Přihlásit se" kolikrát chcete a nic se neděje.

Odesláno

U mě žádný problém, jak UPC & Moje UPC, tak i HBO GO, to dnes (tedy, teď, viz čas) dokonce zcela automaticky.... (což nebývá pravidlem)

Odesláno

Tak to byl asi jen chvilkový výpadek. Už je vše OK. Ale děkuji, Retiree, za reakci a vyzkoušení.

Odesláno
Jen se to někdy odhlašuje, podle mě po delším nepoužívání. Ještě jsem to přesně nevypozoroval, ale podle mě to bude při neaktivitě delší než 24 nebo 48 hodin.

 

Predpoladam,ze sa neodhlasujes po vypnuti HBO GO v smart TV.Ja som sa po 3 dnoch bez problemov nalogoval bez toho aby som zadaval TV PIN.

Odesláno

No já se taky neodhlašuji z HBOGO a stejně jak psal někde nademnou to občas vypadne a musím se znovu nalogovat. Třeba včera večer (25.8.) kolem 23.hodiny nešlo se vůbec na HBO go dívat sekalo se to, psalo to, že je problém s internetovým připojením (to bylo ok) takže asi takhle.....

Odesláno

Zdravím!

Tak po několika dnech bezproblémového sledování TV (Samsung) s automatickým přihlášením po spuštění HBO GO už podruhé stejný problém.

Nešlo se přihlásit na HBO GO. Po celkem zdlouhavém zadání pinu se objeví hlášení, nemáte předplatné HBO".

Samo blbost, když jsem se 1 minutu před tím díval na HBO.

Několikrát znovu vypnuto a zapnuto podle rad z fóra, se zadáním neskutečně debilního pinu pořád dokola a stejný výsledek, "nemáte předplatné HBO"!

Nakonec zkouška přihlášení na domácím notebooku, naprosto bezproblémů spuštěno napoprvé, následně spuštěno HBO Go na TV a světe div se, podařilo se přihlásit.

Je možná nějaká spojitost s propojením notebooku a TV? Notebook jede na wifi, tv připojena kabelem s wifi.

Přijde mi to jako blbost, to snad nemůže mít spojitost, ale situace se již 2x úplně stejně opakovala. Někdo podobné zkušenosti?

Odesláno

@imrek

Uz sem to tu zminoval, ale mam naprosto stejnou zkusenost. Jeste mi funguje prihlasit se na tabletu. Evidentne nejaka chyba u Samsungu, protoze jak na tabletu, tak na ntbku se divam bez problemu!

Jinak Samsung tv bych si po techto a jinych zkusenostech uz nikdy nekoupil. Ale to je z jineho soudku....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community