Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

volal sem na podporu UPC a řekli mi že nic neblokují, tak to opravdu musí být problém u SONY

 

v routeru jsem povolil v braně Firewall úplně vše co šlo a vypnul jsem ochranu a stejně nic...

  • po měsících...
Odesláno

mam stejny problem nekolik tydnu..net pripojeni ok,ale psn failed timed out...

  • po měsících...
Odesláno

Problemy UPC s PS4 jsou na strane UPC - resp. jejich routeru, ktery je potreba dat do rezimu "premosteni". U PS4 po urcite dobe nefunguje pripojeni k PSN uctu, Youtube atd. a je potreba PS4 restartovat. Dle podpory se pracuje na FW, ktery by mel problem resit, problem je v tom, ze jsem jim volal pred pul rokem a ticho po pesine...

Odesláno

No je li potřeba restartovat PS4 tak bych spiše videl problem v PS4 než v routru UPC.

  • Po roku...
Odesláno

Potřeboval bych poradit s podobnou věcí. Včera jsem normálně hrál a dnes se nemůžu přihlásit do PSN a přišel mi email že jsem si údajně změnil ID vůbec netuším co s tím? ? Poradí někdo prosím

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community