Návštěvník spajdy Odesláno 22. srpna 2014 Sdílet Odesláno 22. srpna 2014 Ahoj, dnes sem dostal nový modem ale nejde internet. V počítači vidim že sem normálně připojenej ale když chci zapnout třeba Google chrome tak to nejde. V připojení k místní síti mam napsáno : připojení pomocí protokolu IPv4: internet A u připojení pomocí protokolu IPv6: připojení k síti není k dispozici neví někdo co stim ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 22. srpna 2014 Sdílet Odesláno 22. srpna 2014 Musíš nějakou hodinu počkat. Případně můžeš zkusit reset modemu. Jestli stále nepojede, tak zavolej na infolinku, oni ti to na dálku zaktivují ručně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Sice technici při předání mluví o hodině, ale někdy je to třeba i 2-3 hodiny (zkušenost u známejch). P.S. Na modemu se to nepozná (diody svítěj OK). Jen na tom, že to do tý doby prostě nejde net (ani ping). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Broodyx Odesláno 4. září 2014 Sdílet Odesláno 4. září 2014 Pokud nepomůže restart ani reset tak jedině technická podpora UPC. Začal bych to zkoušet tak cca 1-2 instalaci modemu resp poté co se rozsvítí kontrolka online... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 Pokud nepomůže restart ani reset tak jedině technická podpora UPC. Začal bych to zkoušet tak cca 1-2 instalaci modemu resp poté co se rozsvítí kontrolka online... Modem by měl najet do půl hodiny. Pokud se nerozjede, tak restart. Doporučuje se ještě tak 15 minut počkat a udělat další restart. Jestliže se ani poté nerozjede, nemá moc smysl čekat a rovnou volejte na UPC. Odesláno z mého HTC Desire pomocí Tapatalk 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 6. září 2014 Sdílet Odesláno 6. září 2014 Mě ho měnili před dvěma měsíci. Modem sice běžel hned, ale připojení na internet začalo fungovat až po více než 2 hodinách. Technik mi řekl, že doba záleží na tom, jaká je fronta na registraci a nedá se urychlit, chce to jen trpělivost. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 Co je to ta "fronta na registraci"? Nějaký úředník od každého modemu musí vyklikat táákhle dlouhý formulář? Protože jinak nevím, co by to mohlo tak zdržovat. Za den se vymění maximálně stovky modemů a to snad nějaký automat musí zvládnout s prstem v nose. Zvlášť když si modem hned po zapojení už dokáže odněkud stáhnout hotovou konfiguraci. (dnes mi technik při výměně říkal, že hodinu, která se protáhla na 4 1/2 h a to jsem každou čtvrthoďku cvičně resetoval, aby si tu konfiguraci obnovil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 11. září 2014 Sdílet Odesláno 11. září 2014 Jen jsem napsal svoji nedávnou zkušenost a radši se nesnažím o tom moc přemýšlet. Když slyším, jak funguje registr řidičů, registr vozidel, evidence nezaměstnaných atd., tak už mě asi nic nepřekvapí. Pracuji v IT a když vidím, co "programátor" dokáže zplodit, nestačím se divit. Běžně něco vymyslí, odladí to na tabulce, kde má 30 záznamů a jde od toho. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mastershefis Odesláno 27. září 2014 Sdílet Odesláno 27. září 2014 Take mi menili modem, kvuli nove vyhodnejsi smlouve. Stary jel, ale tady se neprecvakne do ONLINE rezimu, uz to resim 2 dny s UPC a jsem z toho na prasky. Nechapu i stav modemu, ktery hlasi, ze net je zakazan. Jeste neco z logu: --- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=88:f7:c7:ca... --- -- --:--:--: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... --- -- --:--:--: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... --- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=88:f7:c7:ca... --- -- --:--:--: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... --- -- --:--:--: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... --- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=88:f7:c7:ca... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... --- -- --:--:--: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... --- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=88:f7:c7:ca... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [info] WiFi Interface [wl0] set to Channel 11 (Side-Band Channel:N/A... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... --- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... Kazdopadne blika Upstream a dal uz to nejde. Jestli nekdo bude moudrejsi, nez ti na telefonu, tak prosim o odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 27. září 2014 Sdílet Odesláno 27. září 2014 Pokud ani po telefonu nesvedli a jestli jste si jist, že jste při samoinstalaci udělal vše správně, tak zbývá jedině servis Maximálně překontrolujte kabel mezi zásuvkou a modemem, popřípadě natvrdo restartujte modem (vzadu je tlačítko). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.