Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zkousel jsem restartovat router do tovarniho nastaveni - dle navodu 30s - tlacitko reset duvod je zapomenute heslo.

Ale router neni v defoutu.

Nemate nekdo zkusenost nebo je to na zavolani technika.

Diky

K.

Odesláno

Na zákaznickou linku, reset provedou na dálku.

Odesláno

btw po resetu nastavení tam neni jméno a heslo žádný

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No prave a to se nestalo.

heslo zustalo - nelze se prihlasit.

k.

Odesláno

tak zkus to resetovací tlačítko držet dýl, třeba minutu, každej ten čas vnímá jinak a třeba to chce jenom o chvilku dýl, tohle je divný :lol: a taky se ujisti, že to tlačítko je skutečně stisknutý, při resetu by měly probliknout diody, pokud si to dobře pamatuju...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dik, to by mohlo zabrat. Podrzim ho tak, az zbela. :-)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community