Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zjistil jsem opakovaně zajímavou věc, data, která stahujete / posíláte 1 hod. před koncem období pro limit se započítají do následujícího období! :twisted:

Je to asi dáno tím, že tam kde se toto hlídá není posunutý čas na zimní, jinak si to nedokážu vysvětlit, stalo se mi to už podruhé :roll:

Odesláno

Ano, bude to tak. Karneval neni schopný jejich CMTS ani řádně přenastavit na aktuální čas :)

 

Ono s tim počítáním vubec, nějak jim to moc nefungovalo nikdy :)

Odesláno

Něco na tom bude. Zřejmě to platí i pro přenesená data za jednotlivé dny. Večer před Štědrým dnem 23.12. jsem synovi záplatoval a aktualizoval nově nainstalované PC. Někdy kolem 23:00 až do půlnoci. Použil jsem k tomu svoji 2. neveřejnou adresu, kterou normálně nepoužívám, takže jsem měl snadnou kontrolu. Ale do přenesených dat se všechny data započítaly až druhý den, tj. na Štědrý den !!! Že by tam měli stále letní čas? :wink:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community