Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Doufam ze kdyz to sem vlozim tak to nebude vadit. Sem tam se stane ze zacne kostickovat obraz a je jedno jaky kanal. Kdyz si dam info o signalu tak je to bez chyb, takze pocitam ze to je na strane UPC. Co se ale deje posledni dobou, tak ze se zacne sekat zvuk ala gramofon a nebo se uplne vypne. To trva par vteřin a pak to jede dal. Dnes se stalo i to, ze zvuk byl oproti obrazu o vterinku posunuty. Musel jsem prepnout program aby se to srovnalo. Stava se to taky nekomu nebo se nam louci tv?

 

Odesláno z mobilu přes "Ťapatolk"

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community