Odesláno 26. září 2020 4 roky Dobrý den, používám TP-LINK Powerline, který mi přestal fungovat při zapojení přímo do modemu COMPAL (jinak je funkční). Chtěl jsem se proto podívat do nastavení modemu, avšak nedaří se mi k němu přistoupit - přes adresu uvedenou v manuálech 192.168.0.1 se nedostanu, když zjistím výchozí bránu, je jiná než uvedené 192.168.0.1, ani přes ní se však k zařízení nedostanu. Myslím, že jsem někdy v minulosti modem nastavil do režimu "modem". Prosím poradí mi někdo, jak se do modemu dostat? Děkuji předem!
Odesláno 26. září 2020 4 roky Adresu v režimu modem mám 192.168.100.1 zkus to Upraveno 26. září 2020 4 roky uživatelem Sparrow Super Red Basic Základní CA modul, Compal CH7465 Praha 10
Odesláno 26. září 2020 4 roky Pokud je modem v režimu modemu (bridge), pak by hned za ní měl být vlastní router a nikoliv nějaký kit Powerline, který si sám o sobě vezme dvě IP adresy a min. třetí je potřeba na první připojené zařízení za Powerline. Zatím to ještě funguje, když VF dává těch IP adres víc, ale až začne dávat jenom jednu, pak stávající řešení zdechne. - - - - -
Odesláno 27. září 2020 4 roky Vypadavanie weboveho rozhrania na 192.168.100.1 v bridge mode (po nejakom case, hodiny az dni) je "specialitou" Vodafone Station, aj prve verzie fw pre Arris LG verziu (gigabit connect box) trpeli tou istou chybou.. internet ide, ale 192.168.100.1 prestane odpovedat (najprv velky packet loss a potom uplne). Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.