Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mám na Vás takový dotaz. Kde si myslíte, že většinou vzniká problém s rychlostí internetu? Na straně UPC nebo na straně uživatele a proč...

Odesláno

Ani na UPC ani na nás ale na straně severů, důvod? Nemají dostatečnou šířku pásma.

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

servery ale těžko vyřešíme, z taiwanu nebo z novýho zélandu to asi nikdy nebude ono...

pokud de o řešení potíží, tak většinou si za ně určitě může uživatel sám... proč? protože sou to uživatelé, nic víc :) je to pár dnů, co sem přišel do styku s jednou paní, který se zdálo, že je to céčko nějaký plný (asi z 20%), tak ho chtěla celý smáznout :(

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Mám na Vás takový dotaz. Kde si myslíte, že většinou vzniká problém s rychlostí internetu? Na straně UPC nebo na straně uživatele a proč...

Většinou je na straně uživatele. Teď s rychlostmi přes 100Mbps je spousta lidí, co má někde v síti prvky, které více nezvládnou, používají 801.11g nebo nějaký mix a jedno ze zařízení umí max. 801.11g, mají zarušenou síť, mají v PC software, který jim rychlost zpomaluje, měří rychlost při běžném zatížení PC atp.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já nevím - co mi vyměnili starý modem za ten novější s wi-fi a zvýšili rychlost z 30 na 40, tak stahování jde výrazně pomaleji a to i z premium účtu, který předtím jel naprosto perfektně. Nic jiného se neměnilo, takže jednoznačně je problém někde v UPC a je mi jedno kde. Teď zrovna se mi stahuje cca 2GB a píše mi to 25 minut ke stažení a během stahování to hodně kolísá, předtím na POMALEJŠÍM internetu do 10 minut naprosto v klidu, většinou i rychleji...

Odesláno

Pro T... napište mi SZ...

Odesláno
Ani na UPC ani na nás ale na straně severů, důvod? Nemají dostatečnou šířku pásma.

To bych viděl tak v cca max. 15ti%, samozřejmě pokud se tu bavím o 100mbps a víc tak to souhlasím

Odesláno

Bez registrace asi SZ nepošlu. Máte to podobně, resp. radu co s tím? Ono na běžnou práci to člověk extra nepozná, ale když chce občas něco stáhnout, je to docela otravné.

Odesláno

To je fakt, tak se můžeš zaregistrovat :) Může to dělat x věcí, jestli např. myslíš premium účet u hellspy tak ten měl problémy se servery... můžeš si zavolat na UPC aby ti prověřili modem jak je na tom se signálem... pokud stahuješ přes wifi tak si zkontroluj wifi kanály... pokud máš za wifimodemem wifirouter tak si přepni modem do bridge... atd...

Odesláno

No já mám po výměně modemu naprosto stejný problém.Zřejmě to bude tím modemem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community