Přejít na obsah

nemate podezreni na zmeny nastaveni sluzeb karnevalu?

Featured Replies

Odesláno

Uz jsem to tu nekde cet tusim ze stejny problem meli lidi z teplic. Ja jsem z brna. Posledni mesic se mi tezko stahuje z dc, konkretne bych rek ze nastavili vetsi priority pro upload a ja nestacim potvrzovat pakety je to mozne? Ma nekdo podobny problem? Mam verejnou IP. Kdyz chci od nekoho stahovat pul dne to pise connection timeout driv vse bylo bez problemu. Neomezujou nejak stahovace?

Odesláno

Jsem také z Brna a žádný problém jsem nezaznamenal.

 

Ale je možné, že nějaka přeměna nastavení se konala jen na určitém CMTS zařízení.

Odesláno

Jsem take z Brna a stejne jako dmnc nemam zadnej problem, ktery zde popisujes. :roll:

Druha vec je, ze pouzivam Netlimiter pro upload, takze nikdy nemam upload vytizenej na 100%, pokud to mas neomezene tak to je jasny, ze pak download nepobezi vice jak 20KB/s, protoze ACK pakety budou potvrzovany se zpozdenim ...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community