Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

máte někdo zkušenosti se samovolném restartování modemu Ubee?

Jinak jsem jediný komu nefunguje "sem tam" modem Ubee a tím pádem ani internet?

Díky Patrik

Odesláno

Sem tam mi internet nefungoval taky, pripadne fungoval neskutečně pomalu. Prijel technik vymenil modem a zatim jedeme bez vetsich problemu. Urcite bych to Nahlásil na podporu.

 

Odesláno z mobilu přes "Ťapatolk"

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

A mohu se zeptat řekl vám čím to bylo popř. dal vam jiný?(např. s wifi?)

 

Díky Patrik

 

* Jinak doufám že to bude probíhat jinak než to bylo předtím... Je vaše zkušenost s podporou dobrá a nebo mizerná?(s mím se li ptát)

Odesláno

mění se modem za modem, wifi modem za wifi modem, je tam rozdíl v ceně...

čim by to tak bylo, no asi tim, že je porouchanej, může bejt nějakej vadnej kondenzátor na desce nebo cokoliv jinýho...

za celejch 9 let, co sem měl upc, sem na telefonu narazil na de*ila jenom jednou :) ale taky pravda, že sem tam zas tak často nevolal :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpovědi.... s tím wifi modemem to byla jenom otázka... a taky v poruše nojo de****í otázka de****í odpověd.

Odesláno

Osobne mi dali Technicolor za Ubee. Modem jsem mel koupeny a rekli ze Ubee uz neni a daji tedy s wifi. Dnes to muze byt jinak tezko rici. Jinak zavolal jsem tam, jenich technik potvrdil ze je tam velka ztrata a ze poslou technika. Ten dorazil za dva dny, na miste to vymenil a jelo se dal.

 

Odesláno z mobilu přes "Ťapatolk"

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Chápu dobře že ztráta je v tom ubee? (to znamená že ubee jsou vadný?!?)?

Odesláno

No u me to bylo tak ze i kdyz se tvaril je připojen tak net nesel, po restartu nejakou dobu ok jenze pak to same anebo se stranky nacitali strasne pomalu. Fungovalo to asi jako drive vytacene pripojeni, proste des. Takze jsem zavolal na podporu ten manik nekam koukl a rekl je ztrata signalu a ze sem posle technika. Ten to nejak neresil a rovnou menil modem.

 

Odesláno z mobilu přes "Ťapatolk"

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

U mě se taky tváří že je připojený.... i Pc se tak tváří jenže potom BUM a trojuhelnik a ubee se restartuje...

Odesláno

Může být chyba jak v modemu, tak v signálu. Překontrolujte kabel mezi zásuvkou a modemem, zda je dotažen a zda jsou konektory v pořádku. Pokud nic neobjevíte, volejte si o servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community