tomus Odesláno 28. října 2014 Sdílet Odesláno 28. října 2014 Jak pise Marek, to restartovani muze ve skutecnosti znamenat spatny signal a modem jen znovu hleda kanal. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4500-upc-ubee-samovoln%C3%A9-restartov%C3%A1n%C3%AD/page/2/#findComment-75755 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Patrik Odesláno 29. října 2014 Sdílet Odesláno 29. října 2014 Dobře překontroloval jsem kabel a porad stejné a ještě k tomu se samovolně vypíná....... Takže asi budu muset volat UPC Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4500-upc-ubee-samovoln%C3%A9-restartov%C3%A1n%C3%AD/page/2/#findComment-75762 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník china Odesláno 29. října 2014 Sdílet Odesláno 29. října 2014 Nemyslím si, že by na technické podpoře poznali, jestli je ztráta signálu ve vedení nebo problém s modemem. Nicméně technik by měl zkontrolovat rozvody, a poté případně měnit modem, pokud tedy není jisté, že je to modemem Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4500-upc-ubee-samovoln%C3%A9-restartov%C3%A1n%C3%AD/page/2/#findComment-75809 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.