Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jak pise Marek, to restartovani muze ve skutecnosti znamenat spatny signal a modem jen znovu hleda kanal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dobře překontroloval jsem kabel a porad stejné a ještě k tomu se samovolně vypíná....... Takže asi budu muset volat UPC

Odesláno

Nemyslím si, že by na technické podpoře poznali, jestli je ztráta signálu ve vedení nebo problém s modemem. Nicméně technik by měl zkontrolovat rozvody, a poté případně měnit modem, pokud tedy není jisté, že je to modemem

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community