Odesláno 28. října 2014 10 let Jak pise Marek, to restartovani muze ve skutecnosti znamenat spatny signal a modem jen znovu hleda kanal. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. října 2014 10 let Dobře překontroloval jsem kabel a porad stejné a ještě k tomu se samovolně vypíná....... Takže asi budu muset volat UPC
Odesláno 29. října 2014 10 let Nemyslím si, že by na technické podpoře poznali, jestli je ztráta signálu ve vedení nebo problém s modemem. Nicméně technik by měl zkontrolovat rozvody, a poté případně měnit modem, pokud tedy není jisté, že je to modemem
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.