Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, již měsíc se potýkám s problémem vysoké odezvy v online hrách, nezávisle na tom, kolik je hodin, tak si ping lítá jak se mu za chce, nejde změřit klasickým rychlostním testem, jde to poznat velmi často jen v online hře, měsíc se snažím tento problem řešit s podporou a pořád sem posílají technika který neví co s tim, používám nejvyšší tarif co nabízí, tudíž mám jejich nejlepší router. Můj soused doslova naproti v druhých dveřích má stejný problem, jen má o stupeň nižší tarif a nemá to tak časté... připojen jsem přes kabel který jsem měnil už 3x, stejný problem má na jiném PC a na PS4 který je též na kabel dlouhý 5m, zkoušel jsem nechat zapojený jen PS4, jestli mi to nedělá počet kabelů... ne, pořád stejné, už fakt netuším co s tím dál... neboť podpora s tim neví co dělat 😞 

Adresa je Praha - Kyje Manželů Dostálových

Odesláno

Takze Vodafone Station router.. mate verejnu IPv4 alebo DS-Lite?

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community