Přejít na obsah

UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb


Doporučené příspěvky

Napsali, napsali. Asi před měsícem (a je nás opravdu hodně, kdo dostali od nich dopis - nemyslím tím mail, ale skutečný dopis v obálce zalepený). Skládal se zhruba ze tří odstavců.

V prvním odstavci mě hodně děkovali, že jsem u nich a že jsou jako moc rádi

V druhém odstavci sdělovali, že ceny se tak nějak všude zvyšují, nákup filmů a tak podobně něco stojí (a stojí to furt víc a víc ...)

V třetím odstavci šli rovnou na věc, nesmlouvavě, tvrdě, ...... prostě realita

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník redroker66

Všichni si zdraží, že rostou náklady a bla bla.Jak jednoduché.Občane chceš bydlet,žrát,čučet na kabelovku,připlať si. V zaměstnání mi už cca 10 nezvedli plat,naopak hrozí se snížením platu a koho to zajímá! UPC? :puker:

  • po 2 týdnech...
Návštěvník
Jaký podraz? Ty, kterých se to týká budou informováni (tzn. všichni). Viz. info na těch stránkách:

 

Pokud se Vás změna týká, obdržíte od nás informaci e-mailem nebo dopisem. Tato informace Vám bude zaslána shodným způsobem, jakým od nás pravidelně dostáváte přehled vyúčtování.

 

V případě, že hradíte prostřednictvím SIPO a nezažádal jste si o zasílání elektronické vyúčtování, zašleme Vám komunikaci dopisem. V zaslaných informacích bude vždy uvedeno, jak se Vás změna dotkne.

 

Lzete, zadny e-mail "Zdrazujeme" nedosel, ani tato informace nebyla v minulem vyuctovani. Ze bylo zdrazeni jsem se dozvedel az ted z vyuctovani. Navic tam mam zavazek na rok, takze nechapu, jak si muzou menit ceny.

Takze pokud to shrneme, tak 1. klamani spotrebitele (zjevne vydelaji vic nez ten million, co pak mozna dostanou jako pokutu od CTU jak minule), 2. poruseni smlouvy. Spravne bych mel trvat na uctovani puvodni castky a moznosti okamzite ukoncit smlouvu, ale tech 20 Kc a cas a nervy mi za to fakt nestoji, kdyz nema UPC o zakazniky zajem, tak to urcite NetBox oceni.

Návštěvník

Nemas pravdu, o klamani spotrebitele nejde, dostal si na vyber - bud zustanes a par kacek si priplatis (uprimne nechapu cesky rvouny, co kvůli par pdům rvou), nebo si mohl odejit bez sankci - takze nevidim nejaky problem. Me spis prekvapuje, ze mi jeste UPC inkasem nestrhlo vyuctovani z uctu - mam to obdobi od 15. v mesici a do dneska mam splatnost.....

Návštěvník YABAKA
Jaký podraz? Ty, kterých se to týká budou informováni (tzn. všichni). Viz. info na těch stránkách:

 

Pokud se Vás změna týká, obdržíte od nás informaci e-mailem nebo dopisem. Tato informace Vám bude zaslána shodným způsobem, jakým od nás pravidelně dostáváte přehled vyúčtování.

 

V případě, že hradíte prostřednictvím SIPO a nezažádal jste si o zasílání elektronické vyúčtování, zašleme Vám komunikaci dopisem. V zaslaných informacích bude vždy uvedeno, jak se Vás změna dotkne.

 

Lzete, zadny e-mail "Zdrazujeme" nedosel, ani tato informace nebyla v minulem vyuctovani. Ze bylo zdrazeni jsem se dozvedel az ted z vyuctovani. Navic tam mam zavazek na rok, takze nechapu, jak si muzou menit ceny.

Takze pokud to shrneme, tak 1. klamani spotrebitele (zjevne vydelaji vic nez ten million, co pak mozna dostanou jako pokutu od CTU jak minule), 2. poruseni smlouvy. Spravne bych mel trvat na uctovani puvodni castky a moznosti okamzite ukoncit smlouvu, ale tech 20 Kc a cas a nervy mi za to fakt nestoji, kdyz nema UPC o zakazniky zajem, tak to urcite NetBox oceni.

Jo, Netbox to fakt ocení. Třeba tak, že má závazek rovnou na roky 2 a ještě zlikvidoval tarif 30/15 za 299 a udělal 40/10 (25/25 nebo 10/40) za 349, takže pro spoustu lidí další padesátikačka z kapsy ven a slabá útěcha v nepatrně vyšší rychlosti (kterou někteří ani nepotřebují).

Návštěvník mipo

pt má pravdu v tom, že opravdu žádný e-mail "Zdražujeme" UPC nerozesílalo. Přišel ale e-mail s oznámením, že UPC upravuje ceny služeb a pokud s tím klient nesouhlasí, může bez sankcí odběr služeb ukončit.

V tom je nutno uznat, že je UPC mnohem slušnější, než Česká pošta, která zvedla o 100% poplatek za doručení Platebního dokladu SIPO a nechala klienty, aby na to přišli az po doručení dokladu. Navíc ještě trvá na tom, aby klient, který nechce zdražený doklad dostávat naklusal na pobočku pošty, tam vystál frontu u přepážky, aby se dověděl, že nelze doručení Platebního dokladu převést na elektronické "údajně" bezplatné, protože v systému České pošty neexistuje poštovní doména upcmail.cz. To je má zkušenost s poštou v Teplicích.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...