Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A existuje vůbec někdo komu napsali?

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Napsali, napsali. Asi před měsícem (a je nás opravdu hodně, kdo dostali od nich dopis - nemyslím tím mail, ale skutečný dopis v obálce zalepený). Skládal se zhruba ze tří odstavců.

V prvním odstavci mě hodně děkovali, že jsem u nich a že jsou jako moc rádi

V druhém odstavci sdělovali, že ceny se tak nějak všude zvyšují, nákup filmů a tak podobně něco stojí (a stojí to furt víc a víc ...)

V třetím odstavci šli rovnou na věc, nesmlouvavě, tvrdě, ...... prostě realita

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Mne nic neposlali ale zdrazeni se mne tyka podle toho co mi odepsali v patek

Odesláno
tak logicky - když nic neposlali, asi se tě zdražení netýká :)

 

Tak uvidíme jak to nakonec bude.

Odesláno

Všichni si zdraží, že rostou náklady a bla bla.Jak jednoduché.Občane chceš bydlet,žrát,čučet na kabelovku,připlať si. V zaměstnání mi už cca 10 nezvedli plat,naopak hrozí se snížením platu a koho to zajímá! UPC? :puker:

Odesláno

Pláčeš na špatném hrobě. Zvedni zadek a běž si přivydělat nebo změň zaměstnání - každý sám svého štěstí strůjcem.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
  • po 2 týdnech...
Odesláno
Jaký podraz? Ty, kterých se to týká budou informováni (tzn. všichni). Viz. info na těch stránkách:

 

Pokud se Vás změna týká, obdržíte od nás informaci e-mailem nebo dopisem. Tato informace Vám bude zaslána shodným způsobem, jakým od nás pravidelně dostáváte přehled vyúčtování.

 

V případě, že hradíte prostřednictvím SIPO a nezažádal jste si o zasílání elektronické vyúčtování, zašleme Vám komunikaci dopisem. V zaslaných informacích bude vždy uvedeno, jak se Vás změna dotkne.

 

Lzete, zadny e-mail "Zdrazujeme" nedosel, ani tato informace nebyla v minulem vyuctovani. Ze bylo zdrazeni jsem se dozvedel az ted z vyuctovani. Navic tam mam zavazek na rok, takze nechapu, jak si muzou menit ceny.

Takze pokud to shrneme, tak 1. klamani spotrebitele (zjevne vydelaji vic nez ten million, co pak mozna dostanou jako pokutu od CTU jak minule), 2. poruseni smlouvy. Spravne bych mel trvat na uctovani puvodni castky a moznosti okamzite ukoncit smlouvu, ale tech 20 Kc a cas a nervy mi za to fakt nestoji, kdyz nema UPC o zakazniky zajem, tak to urcite NetBox oceni.

Odesláno

Nemas pravdu, o klamani spotrebitele nejde, dostal si na vyber - bud zustanes a par kacek si priplatis (uprimne nechapu cesky rvouny, co kvůli par pdům rvou), nebo si mohl odejit bez sankci - takze nevidim nejaky problem. Me spis prekvapuje, ze mi jeste UPC inkasem nestrhlo vyuctovani z uctu - mam to obdobi od 15. v mesici a do dneska mam splatnost.....

Odesláno
Jaký podraz? Ty, kterých se to týká budou informováni (tzn. všichni). Viz. info na těch stránkách:

 

Pokud se Vás změna týká, obdržíte od nás informaci e-mailem nebo dopisem. Tato informace Vám bude zaslána shodným způsobem, jakým od nás pravidelně dostáváte přehled vyúčtování.

 

V případě, že hradíte prostřednictvím SIPO a nezažádal jste si o zasílání elektronické vyúčtování, zašleme Vám komunikaci dopisem. V zaslaných informacích bude vždy uvedeno, jak se Vás změna dotkne.

 

Lzete, zadny e-mail "Zdrazujeme" nedosel, ani tato informace nebyla v minulem vyuctovani. Ze bylo zdrazeni jsem se dozvedel az ted z vyuctovani. Navic tam mam zavazek na rok, takze nechapu, jak si muzou menit ceny.

Takze pokud to shrneme, tak 1. klamani spotrebitele (zjevne vydelaji vic nez ten million, co pak mozna dostanou jako pokutu od CTU jak minule), 2. poruseni smlouvy. Spravne bych mel trvat na uctovani puvodni castky a moznosti okamzite ukoncit smlouvu, ale tech 20 Kc a cas a nervy mi za to fakt nestoji, kdyz nema UPC o zakazniky zajem, tak to urcite NetBox oceni.

Jo, Netbox to fakt ocení. Třeba tak, že má závazek rovnou na roky 2 a ještě zlikvidoval tarif 30/15 za 299 a udělal 40/10 (25/25 nebo 10/40) za 349, takže pro spoustu lidí další padesátikačka z kapsy ven a slabá útěcha v nepatrně vyšší rychlosti (kterou někteří ani nepotřebují).

Odesláno

pt má pravdu v tom, že opravdu žádný e-mail "Zdražujeme" UPC nerozesílalo. Přišel ale e-mail s oznámením, že UPC upravuje ceny služeb a pokud s tím klient nesouhlasí, může bez sankcí odběr služeb ukončit.

V tom je nutno uznat, že je UPC mnohem slušnější, než Česká pošta, která zvedla o 100% poplatek za doručení Platebního dokladu SIPO a nechala klienty, aby na to přišli az po doručení dokladu. Navíc ještě trvá na tom, aby klient, který nechce zdražený doklad dostávat naklusal na pobočku pošty, tam vystál frontu u přepážky, aby se dověděl, že nelze doručení Platebního dokladu převést na elektronické "údajně" bezplatné, protože v systému České pošty neexistuje poštovní doména upcmail.cz. To je má zkušenost s poštou v Teplicích.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community