Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Jinými slovy, stanovisko UPC je asi toto: "Na zákazníky kašlem, těch je jako vší, prostě budeme zdražovat, tím jsme splnili zákonnou povinnost oznámit, takže se s tím vyrovnej, jak chceš. Buď táhni jinam, nebo drž hubu a čekej, co si vymyslíme."

Nevím, proč, ale nějak se mi to s pojmem seriozní a slušná služba nesrovnává. Bohužel zatím jim naše strana a vláda umožnila monopol na velké části republiky.

Odesláno

A někdo jinej se s tebou baví o zdražení? Když šla dálniční známka z 1200 na 1500, tak se s tebou taky nikdo nebavil, prostě buď vysolíš 1500 nebo si jezdi po okrskách a nazdar, s pozdravem tvůj stát, kterej dotuješ z daní. Tak se pak nelze divit, když se privátní firmy chovají stejně.

Odesláno

Určitý rozdíl v tom je. Zdražení dálniční známky bylo oznámeno i s přesnou výší nové ceny. To se v případě UPC nestalo. Tady se prostě oznámilo zdražení a "nechte se překvapit". Když se klient dověděl novou cenu, bylo už pozdě odejít bez sankcí.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

To je hezký, že zdražení dálniční známky bylo oznámený dopředu, ale bohužel na samotným faktu "ber nebo nechej ležet" to vůbec nic nemění. Jinak já mám u UPC cenu pořád stejnou, to jenom tak na okraj.

Odesláno

Prostě když nechci rozumět, tak budu stále odpovídat na to. co se mi hodí. Talent na politiku.

Odesláno

Tady ale není čemu rozumět, prostě zacvakáš víc a když se ti to nelíbí, tak to můžeš zabalit. A je jedno jestli u kabelovky nebo na dálnici. Já v tom rozdíl nevidím.

Odesláno

no tak me to dela ve vyuctovani za leden + 20KC (kombi konfort plus 120 + telefon 100, + vernostni sleva),tj z 760,- na 780,-, tech 20 kc me nezajima,ale taky mi vadi ze UPC nedokazalo predem rict o kolik zdrazi, je to takove neslusne jednani.Proste zakaznik by mel vedet pred zdrazenim o kolik se mu zvedne cena,a ne ze se to dozvi az zpetne z mesicniho vyuctovani(ktere uz samozrejme zaplatit musi).A take celkem nechapu ze pokud sem podepsal smlouvu na 12 mesicu za urcitou cenu,tak ze cena netrva tech 12 mesicu(podepsana v rijnu 2014),jak by tedy mela.Proste hnusne jednani samozrejme v mezich zakona.

Odesláno

Jestli máš opravdu podepsanou smlouvu, ve který se UPC zavazuje, že danou cenu dodrží po dobu 12 měsíců, tak s reklamací uspěješ. Nebo můžeš dát stížnost na ČTÚ.

Odesláno

20KC ani jedno pivo,cert to vem jen je to smutny.Sam podnikam a todle kdybych si dovolil k zakaznikovy tak semnou pekne vy...,ale hadat se snima o 20KC opravdu nehodlam...

Odesláno

Mě informace o nových VOP a ceníku přišla 24.11.2014, ceník z toho mailu byl dostupný přes odkaz, takže si každý více než měsíc předem mohl zjistit novou cenu svých tarifů. Pokud je někdo natolik mentálně retardovaný, že to z ceníku nedokázal pochopit, tak to je prostě jen jeho problém.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community