Odesláno 6. února 2015 10 let nějak mě unikl důvod zdražení ??Mě taky zdražily o 20 Kč a to mám vázanost 12 měsíců. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 6. února 2015 10 let Mě informace o nových VOP a ceníku přišla 24.11.2014, ceník z toho mailu byl dostupný přes odkaz, takže si každý více než měsíc předem mohl zjistit novou cenu svých tarifů. Pokud je někdo natolik mentálně retardovaný, že to z ceníku nedokázal pochopit, tak to je prostě jen jeho problém. ano asi sem mentalne retardovany. Diky za diagnozu a pripomenuti,jeste ze tu sou jiny chytri a ne tak hlopi jako ostatni
Odesláno 6. února 2015 10 let Jo, někomu mail nebo dopis došel a na někoho se totálně vykašlali. A o tom to je. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 6. února 2015 10 let Mě informace o nových VOP a ceníku přišla 24.11.2014, ceník z toho mailu byl dostupný přes odkaz, takže si každý více než měsíc předem mohl zjistit novou cenu svých tarifů. Pokud je někdo natolik mentálně retardovaný, že to z ceníku nedokázal pochopit, tak to je prostě jen jeho problém. Ale, ale. Já jsem jeden z těch, kterému žádný email natož dopis nepřišel. A nedošlo nic do dnes, ale 11 káčé navíc ve vyúčtování řešit nebudu. Takže vaše sdělení je trochu od věci a urážející.
Odesláno 6. února 2015 10 let On ani žádnej dopis chodit nemusí, stačí když UPC novej ceník zveřejní v předstihu na svých webových stránkách a pokud s ním klient nevyjádří nesouhlas, tak se stává platným. To by si měl každej brblal uvědomit a imho to není jenom u UPC, ale u všech poskytovatelů elektronických komunikací (telefony apod.).
Odesláno 6. února 2015 10 let Já bych řekl, že záleží na tom, jak je napsaná smlouva. Pokud uzavřu smlouvu na určitou službu za určitou cenu, která je napsaná ve smlouvě, tak nestačí někde zveřejnit ceník. Pokud je ve smlouvě napsáno, že cena se řídí ceníkem, tak pak platí ceník. Jinak by nebylo možné o cenu smlouvat, to bys něco usmlouval a zítra už by to neplatilo. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 6. února 2015 10 let O to jde, jestli má opravdu někdo uzavřenou smlouvu s tím, že mu v ní UPC výslovně garantuje cenu po určitou dobu. Myslím, že takovou smlouvu ale nemá nikdo.
Odesláno 6. února 2015 10 let On ani žádnej dopis chodit nemusí, stačí když UPC novej ceník zveřejní v předstihu na svých webových stránkách a pokud s ním klient nevyjádří nesouhlas, tak se stává platným. To by si měl každej brblal uvědomit a imho to není jenom u UPC, ale u všech poskytovatelů elektronických komunikací (telefony apod.). To máš sice pravdu, ale 1)musí tě upozornit na změnu, takže mail, leták,... 2)etika
Odesláno 6. února 2015 10 let Nemusí tě upozornit na nic, protože kdyby museli, tak jediný věrohodný upozornění je doporučenej dopis s dodejkou, jinak se vždycky může klient vymluvit, že nic nedostal. Proto je taky ta možnost zveřejnění na internetu nebo v provozovně, což pro tyto účely postačuje. A tady se nechci zastávat UPC, ale třeba Vodafone dělá v tichosti naprosto totéž, kdysi mně takto dokonce změnili tarif Dohoda na tarif Na míru a zjistil jsem to až z vyúčtování, že mám něco úplně jinýho.
Odesláno 6. února 2015 10 let O to jde, jestli má opravdu někdo uzavřenou smlouvu s tím, že mu v ní UPC výslovně garantuje cenu po určitou dobu. Myslím, že takovou smlouvu ale nemá nikdo. Já např. mám teď dodatek ke smlouvě, domluvil jsem ho po telefonu, mám ho potvrzený emailem, je tam služba, cena, platnost od 9.12.2014 a žádný termín do kdy ani odkaz na ceník. Předpokládám, že když budou chtít cenu nebo službu změnit, tak se zase dohodneme a potvrdí mi to. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.