Přejít na obsah

UPC od 1.1.2015 zvyšuje ceny služeb


Doporučené příspěvky

Mě informace o nových VOP a ceníku přišla 24.11.2014, ceník z toho mailu byl dostupný přes odkaz, takže si každý více než měsíc předem mohl zjistit novou cenu svých tarifů. Pokud je někdo natolik mentálně retardovaný, že to z ceníku nedokázal pochopit, tak to je prostě jen jeho problém.

ano asi sem mentalne retardovany. Diky za diagnozu a pripomenuti,jeste ze tu sou jiny chytri a ne tak hlopi jako ostatni :diky

Mě informace o nových VOP a ceníku přišla 24.11.2014, ceník z toho mailu byl dostupný přes odkaz, takže si každý více než měsíc předem mohl zjistit novou cenu svých tarifů. Pokud je někdo natolik mentálně retardovaný, že to z ceníku nedokázal pochopit, tak to je prostě jen jeho problém.

 

Ale, ale. Já jsem jeden z těch, kterému žádný email natož dopis nepřišel. A nedošlo nic do dnes, ale 11 káčé navíc ve vyúčtování řešit nebudu. Takže vaše sdělení je trochu od věci a urážející.

Návštěvník YABAKA

On ani žádnej dopis chodit nemusí, stačí když UPC novej ceník zveřejní v předstihu na svých webových stránkách a pokud s ním klient nevyjádří nesouhlas, tak se stává platným. To by si měl každej brblal uvědomit a imho to není jenom u UPC, ale u všech poskytovatelů elektronických komunikací (telefony apod.).

Já bych řekl, že záleží na tom, jak je napsaná smlouva. Pokud uzavřu smlouvu na určitou službu za určitou cenu, která je napsaná ve smlouvě, tak nestačí někde zveřejnit ceník. Pokud je ve smlouvě napsáno, že cena se řídí ceníkem, tak pak platí ceník. Jinak by nebylo možné o cenu smlouvat, to bys něco usmlouval a zítra už by to neplatilo.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Návštěvník warman
On ani žádnej dopis chodit nemusí, stačí když UPC novej ceník zveřejní v předstihu na svých webových stránkách a pokud s ním klient nevyjádří nesouhlas, tak se stává platným. To by si měl každej brblal uvědomit a imho to není jenom u UPC, ale u všech poskytovatelů elektronických komunikací (telefony apod.).

To máš sice pravdu, ale

1)musí tě upozornit na změnu, takže mail, leták,...

2)etika :-)

Návštěvník YABAKA

Nemusí tě upozornit na nic, protože kdyby museli, tak jediný věrohodný upozornění je doporučenej dopis s dodejkou, jinak se vždycky může klient vymluvit, že nic nedostal. Proto je taky ta možnost zveřejnění na internetu nebo v provozovně, což pro tyto účely postačuje. A tady se nechci zastávat UPC, ale třeba Vodafone dělá v tichosti naprosto totéž, kdysi mně takto dokonce změnili tarif Dohoda na tarif Na míru a zjistil jsem to až z vyúčtování, že mám něco úplně jinýho.

O to jde, jestli má opravdu někdo uzavřenou smlouvu s tím, že mu v ní UPC výslovně garantuje cenu po určitou dobu. Myslím, že takovou smlouvu ale nemá nikdo.

Já např. mám teď dodatek ke smlouvě, domluvil jsem ho po telefonu, mám ho potvrzený emailem, je tam služba, cena, platnost od 9.12.2014 a žádný termín do kdy ani odkaz na ceník. Předpokládám, že když budou chtít cenu nebo službu změnit, tak se zase dohodneme a potvrdí mi to.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...