Návštěvník hauz Odesláno 1. prosince 2014 Sdílet Odesláno 1. prosince 2014 Dobrý den, několik dní nazpět mi technik UPC vyměnil starou Motorolu SurfBoard za nové Cisco EPC3208. Nebyl jsem doma, byli doma bohužel jenom rodiče. Technik nám nepředal potvrzení o převzetí starého modemu ani nevystavil potvrzení o předání nového. Našel jsem doma jen krabici k Ciscu s patch kabelem. Navíc jsem za tu motorolu platil, ještě myslím Karnevalu, zálohu 1000Kč, kterou mi samozřejmě nikdo nevrátil. Jak v těchto věcěch postupovat? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 1. prosince 2014 Sdílet Odesláno 1. prosince 2014 a na klientskym centru řikali co? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 1. prosince 2014 Sdílet Odesláno 1. prosince 2014 Záloha je stále evidovaná... Podle starších příspěvků na fóru jí někomu na požádání vrátili, já jsem uloženou zálohu využil k jakémusi doplatku při změně služeb (což je asi vhodnější, než výplata v hotovosti). Takže bez obav... Technik postupoval zřejmě obvyklým způsobem - kus za kus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 1. prosince 2014 Sdílet Odesláno 1. prosince 2014 Ale zakázkový list by měl předat (na něm je evidováno jaké zařízení se vracelo a jaké dodal). To bych si od UPC vyžádal. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.