Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

několik dní nazpět mi technik UPC vyměnil starou Motorolu SurfBoard za nové Cisco EPC3208. Nebyl jsem doma, byli doma bohužel jenom rodiče.

Technik nám nepředal potvrzení o převzetí starého modemu ani nevystavil potvrzení o předání nového. Našel jsem doma jen krabici k Ciscu s patch kabelem. Navíc jsem za tu motorolu platil, ještě myslím Karnevalu, zálohu 1000Kč, kterou mi samozřejmě nikdo nevrátil.

Jak v těchto věcěch postupovat? Děkuji.

Odesláno

a na klientskym centru řikali co?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Záloha je stále evidovaná...

Podle starších příspěvků na fóru jí někomu na požádání vrátili, já jsem uloženou zálohu využil k jakémusi doplatku při změně služeb (což je asi vhodnější, než výplata v hotovosti). Takže bez obav...

Technik postupoval zřejmě obvyklým způsobem - kus za kus...

Odesláno

Ale zakázkový list by měl předat (na něm je evidováno jaké zařízení se vracelo a jaké dodal). To bych si od UPC vyžádal.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community