Odesláno 8. prosince 2014 10 let Prostě odvolej výpověď a zašli novou z důvodu změny podmínek a cen sliužeb...
Odesláno 8. prosince 2014 10 let Prostě odvolej výpověď a zašli novou z důvodu změny podmínek a cen sliužeb... Ano, to může udělat. Může výpověd zrušit a poté podat novou z důvodu zdražení od 1.1.2015. Jenže, co ta nová výpověď vyřeší ? Podle mě nic. Ta se přece bude vztahovat na zdražení od nového roku, ale pořád tady máme ty dva měsíce (listopad,prosinec) a tu věrnostní slevu nebo se pletu ? On bohužel nepožádal max. těch 15 dnů před koncem věrnostního období, že to již nechce a oni mu to automaticky prodloužili tak, jak je uvedeno tedy : "V případě potřeby změnit automatické prodloužení věrnostní slevy pro další období, kontaktujte prosím naše klientské centrum na tel. čísle 241 005 100 Učiňte tak prosím alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období."
Odesláno 8. prosince 2014 10 let A neni to jedno, ze nepozadal o konec vernostni slevy? Tak by platil rovnou tu castku, kterou chteji jenom ted doplatit. Nechapu kde je ta nevyhodnost pro klienta.
Odesláno 8. prosince 2014 10 let Díky moc za názory / brainstorming! tak tam zavolej a hoď s nima řeč, co je to za bordel To mám v plánu udělat.Prostě odvolej výpověď a zašli novou z důvodu změny podmínek a cen služeb...To mě taky napadlo, ale znamenalo by to platit ještě za leden 2015 (měsíční výpovědní lhůta) a nikde není psáno, že bych tím pádem měl listopad a prosinec 2014 za zvýhodněnou cenu. Nebo snad ano? Nebylo by schůdnější tu výpověď doplnit o zdůvodnění (zvýšení cen od ledna 2015) ? ski1961: Souhlas A neni to jedno, ze nepozadal o konec vernostni slevy? Tak by platil rovnou tu castku, kterou chteji jenom ted doplatit. Nechapu kde je ta nevyhodnost pro klienta.Právě ... Kdybych si býval vzpomněl - jaké by vůbec byly jiné možnosti než platit "plnou pálku" ? Napadá mě pouze snížit všechny služby na nezbytné minimum.S přípravami na přesun do nového bydliště jsme měli jiné starosti než v září dávat UPC vědět' date=' že s říjnem končí věrnostní období a co tedy potom dál ... Ani netuším jaké by vůbec byly jiné možnosti?[/quote']
Odesláno 9. prosince 2014 10 let Nevím jestli jde výpověď odvolat, výpověď je jasně učiněnej krok ze strany zákazníka a je pak jenom na UPC, jestli na to kývne nebo ne. A v tomto případě to teda reálně nevidím, v UPC taky nejsou úplně padlí na hlavu, aby jim nedocvaklo vo co go
Odesláno 11. prosince 2014 10 let UPC Česká republika, pokud budete chtít, můžete se s kolegy na výpovědním oddělení domluvit a zařízení Vám může vyzvednout technik. , UPC Facebook tým
Odesláno 11. prosince 2014 10 let Právě ... Kdybych si býval vzpomněl - jaké by vůbec byly jiné možnosti než platit "plnou pálku" ? Napadá mě pouze snížit všechny služby na nezbytné minimum. Pak teda nechapu na co si vlastne stezujes. V cem je ten podraz od UPC?
Odesláno 18. prosince 2014 10 let UPC Česká republika, pokud budete chtít, můžete se s kolegy na výpovědním oddělení domluvit a zařízení Vám může vyzvednout technik.UPC Facebook tým Já mám modem a CA modul osobním vlastnictví. Pak teda nechapu na co si vlastne stezujes. V cem je ten podraz od UPC?Myslím, že o podrazu jsem nikde nic nepsal. Když se člověk stěhuje, tak to poslední co řeší je, že zrovna končí věrnostní období u UPC ...Pokud vím, tak stále není věc uzavřená - takže je diskutabilní, zda jsou tyto praktiky v souladu se zákonem.
Odesláno 18. prosince 2014 10 let Dobre tak o podrazu si nepsal. A co tedy neodpovida tvym predstavam?
Odesláno 6. ledna 2015 10 let po třech letech od ukončení služeb mi dneska od upc přišel dopis, že to berou na vědomí - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.