Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, včera jsem se snažila po 2 měsíční rekonstrukci bytu znovu připojit modem k počítači přesně podle návodu, ale ani nebliknul. V detailu připojení svítí hláška "síťový kabel byl odpojen"...

Používám XP, síťový kabel je v pohodě... prosím o radu

Odesláno

Pravděpodobně chyba buď v síťové karte nebo nějaký vadný konektor RJ45 u kabelového modemu!

Odesláno

Tim ze modem nebliknul myslis konkretne co ? Tu oranzovou kontrolku PC / Activity ? nebo neco jineho ?

Pokud ano, tak zkontroluj sitovou kartu a sitovy kabel.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jeste me napada ze je mozna potreba restartovat modem (po propojeni s PC), udelas to tak ze modem na chvily odpojis od napajeni el. proudu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community