Návštěvník Kalanka Odesláno 2. října 2020 Sdílet Odesláno 2. října 2020 Ahoj, máme nový modem s routerem Compal CH7465. Wifi jede, internet přes síťový kabel nejede v jednom z počítačů. - kabel je urcčitě v pořádku, po připojení k jinému počítači internet jede - když se přihlásím na router, daný počítač vidím jako připojený - ping na bránu funguje, počítač se tváří jako připojen (viz připojení k místní síti), ale ping kamkoliv jinam už ne - nastavení routeru se mi jeví v pořádku, DHCP enabled - jediné, co vypadá podezřele, je, že nevidím žádnou adresu i IPv6, jen u IPv4 - počítač má Windows 7, ale se starým routerem vše jelo dobře. Přidávám nějaké printscreeny. Dík moc za dobré rady, už moc nevím, co zkusit. Ahoj Markéta Command line z nepripojeneho pocitace: Nastaveni routeru: (to admin-pc je ten problematicky pocitac) Dik moc, uz se tim zabyvam treti den 🙂 Kdyz dam na tom PC diagnostiku site, dostanu info, ze pocitac je pravdepodobne spravne nakonfigurovan, ale zarizeni (server DNS) neodpovida. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bartojan Odesláno 2. října 2020 Sdílet Odesláno 2. října 2020 Nejde ani ping na ty dns servery 213.46.172.38 a 213.46.172.39? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-230551 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kalanka Odesláno 2. října 2020 Sdílet Odesláno 2. října 2020 (upraveno) Nakonec to odpovedelo. Trikrat vyprsel casovy limit, ale nakonec ano. Odeslane pakety 4, ztracene 3, prijate 1 Upraveno 2. října 2020 uživatelem Kalanka Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-230552 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bartojan Odesláno 2. října 2020 Sdílet Odesláno 2. října 2020 To není dobrý výsledek. Zkusil bych postupně v tomto pořadí: Deaktivovat první položku ve vlastnostech adaptéru: Avast Firewall. Ve vlastnostech adaptéru vlastnosti protokolu IP verze 4 nastavit vlastní DNS, třeba 1.1.1.1, nebo 8.8.8.8. Aktualizovat ovladač síťové karty. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-230568 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kalanka Odesláno 4. října 2020 Sdílet Odesláno 4. října 2020 Díky za radu, jedniča nezabrala a trojka taky ne, hlásí to, že sw ovladače je aktuální. Co se týče dvojky, myslíte to takto? IP nechat automatikcy a DNS uvést napevno? A to samé i pro IP verze 6, nebo ten nechat automaticky? Zkoušeli jsme ještě jeden starší notebook také s Windows 7 a je tam úplně stejný problém. Bude to něco s tou adresou DNS. Ještě jedna otázka: po změně tohoto nastavení je vhodné síťový kabel vytáhnout a znovu připojit? Nebo dokonce restartovat router či PC? Díky za radu, jedniča nezabrala a trojka taky ne, hlásí to, že sw ovladače je aktuální. Co se týče dvojky, myslíte to takto? IP nechat automatikcy a DNS uvést napevno? A to samé i pro IP verze 6, nebo ten nechat automaticky? Zkoušeli jsme ještě jeden starší notebook také s Windows 7 a je tam úplně stejný problém. Bude to něco s tou adresou DNS. Update: Tak ani změna DNS adresy nepomůže. Pokud tam dám 8.8.8.8, dostanu odpověď, že se nelze připojit k serveru DNS Ještě jedna otázka: po změně tohoto nastavení je vhodné síťový kabel vytáhnout a znovu připojit? Nebo dokonce restartovat router či PC? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-233499 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skippi Odesláno 4. října 2020 Sdílet Odesláno 4. října 2020 Takhle by to mělo být. Restart routeru ani PC není potřeba, změna se provede okamžitě po potvrzení tlačítkem "OK". Vypadá to na nějaký problém s routingem. Předpokládám, že příkaz "PING 8.8.8.8" bude taky hlásit "vypršel časový limit"? Zkus příkaz "TRACERT -d 8.8.8.8" a pošli výsledek. Citovat Super 500 Mb/s - Komfort STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-233660 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kalanka Odesláno 5. října 2020 Sdílet Odesláno 5. října 2020 Pin na 8.8.8.8 nejede a vysledek prikazu tracert je toto: Pin na 8.8.8.8 nejede a vysledek prikazu tracert je toto: Volala jsem i na UPC, bohuzel ani tam neporadili nic, co bych uz nezkousela. Upgradovat Windows. Tak asi zkusime pripojit k tomu pocitaci wifi adapter. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-234186 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník vita_k Odesláno 5. října 2020 Sdílet Odesláno 5. října 2020 zkus si sehnat nejaky, co jede out of the box a nepotrebuje drivery pro w7. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-234246 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. října 2020 Sdílet Odesláno 5. října 2020 Jaké mají ty notebooky síťové karty? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-234259 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 5. října 2020 Sdílet Odesláno 5. října 2020 Mas to nahore na screenshotu z ipconfigu - klasika Intel 82579LM Gigabit... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/45632-nejede-internet-p%C5%99es-kabel/#findComment-234270 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.