Přejít na obsah

Vodafone blokuje porty (VOIP - SIP - port 5060)?

Featured Replies

Odesláno

Ale je tam...

image.thumb.png.9498134cf30b018425a37b512bd69ce5.png

image.png.3e2de764fea872b21d29709aba72794c.png

Upraveno uživatelem Evzen

Odesláno

Tak to máš jinou verzi FW nebo dokonce jinou revizi, než jsem měl já. Ta moje byla stejná jako v emulátoru a bez SIP ALG: https://emulator.tp-link.com/TL-WDR4300/Index.htm

Upraveno uživatelem Adolf.Shitler

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

OK, já už ten 4300 stejně nemám, přešel jsem na Archer C7. A na starém FW jsem jel proto, že se mně po aktualizaci nechtělo znovu přepisovat přiřazení vnitřních IP dle MAC, protože u jedné aktualizace byla poznámka "(1)The router will reset after upgrading this firmware. (2)The configure file of old firmware cannot be used in this firmware.", což by znamenalo opětovné nastavení za dlouhých zimních večerů :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To Evzen: nepresels napr. nekdy v tom zari na tarif, ktery obsahuje i telefon (zatimco predtim jsi telefon nemel)?

Ja prave pouzivam stejny tarif internet UPC a VOIP Fayn, stejny HW poslednich nekolik let.. u vseho stejne nastaveni. 

Ted jsem otestoval funkcnost dalsiho portu - 5223 a taky zablokovany. Takze jdu resit s podporou Vodafone (od nich nemam zadnou reakci, ze by meli duvod mi ty porty blokovat).

Diky vsem za reakce.

 

Odesláno

Předpokládám, že vyřazení routeru a přímé propojení Technicolor - VoIP zařízení jsi zkoušel...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To Adolf.Shitler: Ano, prime pripojeni Technicolor-Cisco VOIP jsem zkousel hnedka na zacatku se stejnym vysledkem 😞

Odesláno

Tak ještě můžeš zkusit toho technicolora vyresetovat do továrního nastavení, nebo ho případně na zkoušku přepnout do režimu bridge, aby bylo jisté že to nějak neovlivňuje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Neblokuje upc porty, kdyz mas zavirovany pc a snaží se všemožne komunikovat uvnitr jejich site? 

Odesláno

Po konzultacich s technickou podporou jsem udelal tovarni nastaveni modemu Technicolor, domaci sit znovu nastavil a porty opet funguji.
Predpokladam, ze vyhledove stejne budu muset nucene prejit na Compal a s nim snad do budoucna podobne problemy nebudou.

Diky vsem za pomoc 

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community