Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Riki

Co to je, ten fotbal? Rozhodně by mě O2 na to neutáhla. :lol: A O2 UPC opravdu nemůže konkurovat. Já mám vše, co mě zajímá. A přidávat další věci, v tom už je guláš. Radši, ať se UPC vydá cestou kvality, místo kvantity.

Návštěvník hlavsar

Jen sem si vsimnul zajimave veci. Asi to takova hruza nebude, kdyz i tady na foru se diskuse zatim dostala na druhou stranku a vcelku je to vsem jedno. Holtr, lidi dostavaji rozum!

Tady je přesně důvod proč O2 využívá fotbalu jako útoku na UPC:

http://www.parabola.cz/clanky/5492/o2-tv-zarazuje-4-nove-hd-prima-zoom-hd-prima-love-hd-nova-cinema-hd-a-fanda-hd/

Počet HD stanic se tak v nabídce operátora rozšiřuje na 22

 

22! pseudo-HD stanic vs 26! resp 35! HD stanic u UPC. O2 prostě na UPC nemá a tak útočí tím posledním, co ji zbylo... sport a marketing.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

O2 investuje velké peníze do své televize. Nakupuje exkluzivní sportovní přenosy

 

 

•Zatím největším lákadlem televize O2 jsou tento měsíc získaná práva na fotbalovou Ligu mistrů UEFA, již bude operátor vysílat od příštího ročníku.

•Jde o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí, finále po celém světě sleduje více než 100 milionů diváků.

•Díky tomu bude mít O2 nejatraktivnější fotbalovou nabídku v Česku

 

Mobilní volání už delší dobu neslibuje růst příjmů, největší český operátor O2 proto chce začít vydělávat na televizních divácích. Do vlastní placené televize investuje velké peníze a věří, že atraktivními pořady razantně zvýší počty zákazníků. V první řadě sportovních fanoušků.

Nakupujeme další a další exkluzivní práva. Nyní se zaměřujeme na sport," potvrzuje v rozhovoru pro HN šéf operátora O2 Tomáš Budník. "Snažíme se najít zajímavá práva ke sportovnímu obsahu, která jsou k dispozici pro Českou republiku, a chceme je mít exkluzivní, aby nebyla na jiné kabelové televizi či satelitní platformě," říká Budník.

 

Zatím největším lákadlem jsou tento měsíc získaná práva na fotbalovou Ligu mistrů UEFA, již bude operátor vysílat od příštího ročníku. Jde o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí, finále po celém světě sleduje více než 100 milionů diváků. A zápasy této soutěže stabilně sleduje také několik set tisíc českých fanoušků.

 

Díky tomu bude mít O2 nejatraktivnější fotbalovou nabídku v Česku. Už nyní má ještě jeden trumf, světově nejsledovanější národní fotbalovou ligu, anglickou Premier League. Tu v rámci O2 TV exkluzivně vysílá kanál Digi Sport.

 

Budník věří, že televizní kanál O2 si proto budou předplácet i lidé, kteří jsou k internetu připojeni jiným operátorem. Dnes má televizní služba O2 TV 184 tisíc předplatitelů, tedy méně, než jakou průměrnou sledovanost mají v Česku televizní přenosy zápasů Ligy mistrů.

 

Vlastní sportovní kanál

 

Právě na fotbale chce O2 demonstrovat přínosy své placené digitální televize. Zápasů Ligy mistrů se totiž vždy hraje v úterý a ve středu několik najednou - divákovi budou k dispozici všechny a sám si zvolí, na jaký se chce dívat. Na rozdíl od klasického vysílání, kdy televize sama vybere, jaký zápas bude přenášet. Oproti ČT tak O2 příští sezonu nabídne více než desetkrát tolik zápasů.

 

V současnosti zápasy Ligy mistrů vysílá Česká televize a stanice Prima Cool, pro niž jsou tyto přenosy vůbec nejsledovanějšími pořady. Veřejnoprávní televize bude i v příští sezoně vysílat jeden zápas týdně a finále, Primu však O2 přeplatila. Kolik za nákup práv utratil ani které další sporty do nabídky zařadí, operátor zatím neupřesnil.

 

Vlastní sportovní kanál, kde se bude nakoupený obsah vysílat, pro O2 staví Marek Kindernay. Ten v minulosti pracoval pro CET 21 a spouštěl například kanál Galaxie Sport (ze kterého později vznikla Nova Sport) anebo také Fandu. Kdy O2 svůj kanál spustí, zatím není známo.

 

Sportovní kanál rozšíří současnou nabídku O2 TV, která již nabízí například přehrávání filmů a seriálů ze své videotéky nebo možnost zpětně sledovat běžné vysílání či si pořad uložit na delší dobu.

 

Počet lidí, kteří nyní O2 za televizi měsíčně platí kolem tří set korun, sice za poslední rok narostl zhruba o pětinu, ale potenciálních zákazníků má firma daleko více. Její pevný internet totiž dnes využívá přes 900 tisíc zákazníků a linek je celkem ještě několikanásobně víc. Má tak větší potenciál než největší konkurent v placené televizi - firma UPC. Té se sice upsalo téměř dvakrát tolik diváků, ale jejich počet v posledních letech klesá.

... Její pevný internet totiž dnes využívá přes 900 tisíc zákazníků a linek je celkem ještě několikanásobně víc. Má tak větší potenciál než největší konkurent v placené televizi - firma UPC...

 

Předpokládám, že v těch počtech mají započítané i firemní zákazníky. Ti si ovšem těžko budou objednávat O2 tv .

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Návštěvník Retiree
O2 investuje velké peníze do své televize. ...

Je to zajímavé, ale není uveden zdroj, takže je možno tento příspěvek považovat za nežádoucí reklamu !

 

Když pomineme ostatní technická hlediska a omezení, propagační materiály pomíjejí jednu zásadní odlišnost od kabelové tv i ostatních platforem. Zatímco v běžných standardech jsou k divákovi distribuovány veškeré programy současně a jejich výběr si provádí až zákazník na v podstatě libovolném počtu přijímačů, u O2 si zákazník provede výběr konkrétní stanice na vzdálené (telefonní) ústředně a k zákazníkovi se distribuuje právě ta jedna jediná vybraná stanice... Takže kdo je zvyklý jeden program sledovat a jiný nahrávat, bude asi zklamán... Na druhou stranu, O2 tv (na rozdíl od UPC) poskytuje VoD - program na vyžádání. Není to však zásluha O2, ale vyplývá to z použité technologie...

O2 investuje velké peníze do své televize. Nakupuje exkluzivní sportovní přenosy

 

 

•Zatím největším lákadlem televize O2 jsou tento měsíc získaná práva na fotbalovou Ligu mistrů UEFA, již bude operátor vysílat od příštího ročníku.

•Jde o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí, finále po celém světě sleduje více než 100 milionů diváků.

•Díky tomu bude mít O2 nejatraktivnější fotbalovou nabídku v Česku

 

Mobilní volání už delší dobu neslibuje růst příjmů, největší český operátor O2 proto chce začít vydělávat na televizních divácích. Do vlastní placené televize investuje velké peníze a věří, že atraktivními pořady razantně zvýší počty zákazníků. V první řadě sportovních fanoušků.

Nakupujeme další a další exkluzivní práva. Nyní se zaměřujeme na sport," potvrzuje v rozhovoru pro HN šéf operátora O2 Tomáš Budník. "Snažíme se najít zajímavá práva ke sportovnímu obsahu, která jsou k dispozici pro Českou republiku, a chceme je mít exkluzivní, aby nebyla na jiné kabelové televizi či satelitní platformě," říká Budník.

 

Zatím největším lákadlem jsou tento měsíc získaná práva na fotbalovou Ligu mistrů UEFA, již bude operátor vysílat od příštího ročníku. Jde o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí, finále po celém světě sleduje více než 100 milionů diváků. A zápasy této soutěže stabilně sleduje také několik set tisíc českých fanoušků.

 

Díky tomu bude mít O2 nejatraktivnější fotbalovou nabídku v Česku. Už nyní má ještě jeden trumf, světově nejsledovanější národní fotbalovou ligu, anglickou Premier League. Tu v rámci O2 TV exkluzivně vysílá kanál Digi Sport.

 

Budník věří, že televizní kanál O2 si proto budou předplácet i lidé, kteří jsou k internetu připojeni jiným operátorem. Dnes má televizní služba O2 TV 184 tisíc předplatitelů, tedy méně, než jakou průměrnou sledovanost mají v Česku televizní přenosy zápasů Ligy mistrů.

 

Vlastní sportovní kanál

 

Právě na fotbale chce O2 demonstrovat přínosy své placené digitální televize. Zápasů Ligy mistrů se totiž vždy hraje v úterý a ve středu několik najednou - divákovi budou k dispozici všechny a sám si zvolí, na jaký se chce dívat. Na rozdíl od klasického vysílání, kdy televize sama vybere, jaký zápas bude přenášet. Oproti ČT tak O2 příští sezonu nabídne více než desetkrát tolik zápasů.

 

V současnosti zápasy Ligy mistrů vysílá Česká televize a stanice Prima Cool, pro niž jsou tyto přenosy vůbec nejsledovanějšími pořady. Veřejnoprávní televize bude i v příští sezoně vysílat jeden zápas týdně a finále, Primu však O2 přeplatila. Kolik za nákup práv utratil ani které další sporty do nabídky zařadí, operátor zatím neupřesnil.

 

Vlastní sportovní kanál, kde se bude nakoupený obsah vysílat, pro O2 staví Marek Kindernay. Ten v minulosti pracoval pro CET 21 a spouštěl například kanál Galaxie Sport (ze kterého později vznikla Nova Sport) anebo také Fandu. Kdy O2 svůj kanál spustí, zatím není známo.

 

Sportovní kanál rozšíří současnou nabídku O2 TV, která již nabízí například přehrávání filmů a seriálů ze své videotéky nebo možnost zpětně sledovat běžné vysílání či si pořad uložit na delší dobu.

 

Počet lidí, kteří nyní O2 za televizi měsíčně platí kolem tří set korun, sice za poslední rok narostl zhruba o pětinu, ale potenciálních zákazníků má firma daleko více. Její pevný internet totiž dnes využívá přes 900 tisíc zákazníků a linek je celkem ještě několikanásobně víc. Má tak větší potenciál než největší konkurent v placené televizi - firma UPC. Té se sice upsalo téměř dvakrát tolik diváků, ale jejich počet v posledních letech klesá.

 

 

doplnění:

http://archiv.ihned.cz/c1-63547860-o2-i ... ni-prenosy

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...