Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

chci se zeptat zda mi někdo může pomoci s náhodnými disconnecty(výpadky) ze hry World of Warcraft. Začalo mi to dělat cca pred 2 měsíci. Když jsem to přímo řešil s lidmi od nich, tak mi dávali různé rady, ale nic z toho nepomohlo. Někdy hraju 1 hodinu či více bez disconnectu, ale někdy dostanu disconnect kazdých 5 minut. Začíná mě to dosti štvát.

 

Vyzkoušel jsem -> Reinstal PC, Reinstall WoW, Reset modemu, napojit kabel primo z modemu do PC(ne přes router), pak různé vyjímky v síti, nastavit google DNS, vyčistění pc skrz sekci HijackThis na pc-help fóru, flush DNS, USB sitovku, a možná další věci na které si teď nevzpomenu.

 

Lidi z Blizzardu mě po několika radách říkali, že to musí být providerem. Jelikož mám internet od UPC, tak píšu sem.

 

Přidávam zde výsledek z PATHPINGu na server blizzardu, kde je WoW server. Tento výsledek by měl naznačovat, že je problém s packety.

 

Věpis trasy k 213-155-155-233.customer.teliacarrier.com [213.155.155.233]

s nejvěçe 30 smŘrov nˇmi:

0 Luke-PC [192.168.0.144]

1 192.168.0.1

2 192.168.1.1

3 ip-89-102-43-1.net.upcbroadband.cz [89.102.43.1]

4 static-84-242-93-193.net.upcbroadband.cz [84.242.93.193]

5 cz-dec-pop5-ra2-vla2127.net.upc.cz [84.116.221.110]

6 cz-cl-pop4-ra1-vla2128.net.upc.cz [84.116.221.114]

7 cz-cl-pop4-ra2-vla2129.net.upc.cz [84.116.221.118]

8 cz-lib-pop6-ra2-vla2130.net.upc.cz [84.116.221.122]

9 cz-prg02a-ra2-vla2000.net.upc.cz [84.116.222.161]

10 cz-prg01a-ra1-ge-0-0-0-v50.aorta.net [213.46.172.18]

11 win-bb2-link.telia.net [80.91.249.129]

12 hbg-bb4-link.telia.net [62.115.139.233]

13 * * *

Poźˇt nˇ statistiky za 300 sekund...

Od zdroje sem Tento uzel/propojenˇ

SmŘr.RTT Ztr./odesl.=Pkt Ztr./odes.=Pkt Adresa

0 Luke-PC [192.168.0.144]

0/ 100 = 0% |

1 0ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 192.168.0.1

0/ 100 = 0% |

2 1ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 192.168.1.1

0/ 100 = 0% |

3 9ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ip-89-102-43-1.net.upcbroadband.cz [89.102.43.1]

0/ 100 = 0% |

4 10ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% static-84-242-93-193.net.upcbroadband.cz [84.242.93.193]

0/ 100 = 0% |

5 10ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% cz-dec-pop5-ra2-vla2127.net.upc.cz [84.116.221.110]

0/ 100 = 0% |

6 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% cz-cl-pop4-ra1-vla2128.net.upc.cz [84.116.221.114]

0/ 100 = 0% |

7 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% cz-cl-pop4-ra2-vla2129.net.upc.cz [84.116.221.118]

0/ 100 = 0% |

8 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% cz-lib-pop6-ra2-vla2130.net.upc.cz [84.116.221.122]

0/ 100 = 0% |

9 15ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% cz-prg02a-ra2-vla2000.net.upc.cz [84.116.222.161]

0/ 100 = 0% |

10 --- 100/ 100 =100% 100/ 100 =100% cz-prg01a-ra1-ge-0-0-0-v50.aorta.net [213.46.172.18]

0/ 100 = 0% |

11 21ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% win-bb2-link.telia.net [80.91.249.129]

0/ 100 = 0% |

12 34ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% hbg-bb4-link.telia.net [62.115.139.233]

 

Trasov nˇ bylo dokonźeno.

 

 

Všiml jsem si, že je tam ztraceno v 10. připojení 100 ze 100 packetů, což nejspíš znamená Disconnect. Napadá někoho zda je to určitě providerem?

 

Je zde nějaký síťař co by mi mohl pomoct, už jsem vyčerpal veškeré rady.

 

EDIT: Ještě chci dodat, že mi to děla jenom tato hra. Ostatní je všechno naprosto v pohodě.

Odesláno

ta stoprocentní ztráta nic neznamená, tenhle konkrétní router je nejspíš nastavenej tak, aby icmp pakety ignoroval :)

 

PS C:\Windows\system32> ping 213.46.172.18

Pinging 213.46.172.18 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 213.46.172.18:
   Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Takze je to s nejvetsi pravdepodobnosti routerem?

Odesláno

myslim ten 213.46.172.18

ale to nemá nic společnýho s tim tvym problémem :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ted jsem totalne zmatenej :D, takze jak? :D. Problem je v routeru? :D

Odesláno

no v routeru 213.46.172.18, ten je upc :lol: asi nějakej cmts / olt

ale ten problém se týká jenom pingání, nijak to nesouvisí s disconnectama ve hře :D

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ok, diky moc :D

 

Aspon neco zase, skladacka pokracuje :D

Odesláno

btw zkusils odinstalovat antivir a firewall? :P

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Jj, nic z toho nepomohlo.

Odesláno

a instaluješ systém z čistýho originálního netknutýho iso obrazu? :? neni to nějaká ohaxovaná warez verze? :bom:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community