Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

Už tak cca týden sleduji značný packet Loss v lokalitě Líšeň (ulice Pod Cestou). Pokud si dám ping přes cmd tak v intervalu 2-5 minut mám vždy třeba 1-4 ztracené pakety. Zajímavé je že po 22 hodině když pustím ping třeba na hodinu tak mám do 23h pouze třeba 3 packet loss, ale během odpoledne se to vyšplhá na řádově 5-8%.

 

Při brouzdání webu to prakticky nelze pocítit, ale při online streamu, online gamesce, nebo TS/VT je to znatené hodně a dosti nepříjemné.

 

Zkoušel jsem odpojit router a napojit se napřímo, bez efektu (routerem to tedy není), zkoušel jsem z routeru (mikrotik) pustit ping bez efektu (sítovkou a kabelem k routeru to není), ještě by to mohlo být kabelem od modemu ke mě (ale tomu moc nevěřím).

 

Volal jsem na UPC, kde mi odsouhlasili packet loss, poslali technika vyměnil modem -> nic, poté ho poslali ještě jednou a zkoušel veškeré kontakty dokonce i v krabici na ulici a také nic (kromě údajné malé oxidace kterou očistil). Dnes se mi mají tedy ještě jednou ozvat, ale zatím to vypadá, že nikdo neví čím by to mohlo být.

 

Nenapadá Vás něco? Opravdu mě tohle vytáčí je to děsně nepříjemné. Bohužel v dané lokalitě nevím o žádném jiném "kabelovém/optickém" poskytovateli.

Odesláno

Packet Loss = problem se signalem, co tedy ukazuje modem za signal ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Moc z toho nevyčtu, resp tam nic není ani k nastavení :F, jinak dnes jsem je znovu kontaktoval a údajně mi pingují modem a výpadky ani ztráty nevidí. Bylo mi doporučeno pingovat ftp.upc.cz ted v tuhle chvíli po 1055 paketech máme krásných 8% loss. Max 648 ms.

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 6.0 dBmV 40.8 dB

Channel 2: 4.0 dBmV 40.3 dB

Channel 3: 4.5 dBmV 40.4 dB

Channel 4: 5.6 dBmV 40.9 dB

Channel 5: 6.5 dBmV 40.8 dB

Channel 6: 6.6 dBmV 40.6 dB

Channel 7: 5.7 dBmV 40.1 dB

Channel 8: 4.5 dBmV 39.0 dB

 

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 40.8 dBmV

Channel 2: 39.8 dBmV

Channel 3: 36.8 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

Odesláno

Hodnoty signálu jsou ok, nicmene v průběhu casu se to muze menit,

Těžko radit kdyz si s tim neporadil ani technik upc.

Odesláno

Snad se ještě ozve, jako byl tu 2x a stále s výsledkem že by to mělo být OK ....

Odesláno

Problém může být v rušení upstreamu a to na hodnotách modemu nepoznáš. Zavolej znovu KC a tam se podívají, kde by mohl být problém.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Volal jsem tak prakticky ob den od minulé neděle, a furt zkouší kdoví co a nidko nic nevidí pingují mě říkají že nic a když jim řeknu že ted mám packet loss tak konečně uznají že to tam vidí :D ale jinak nic :(

Odesláno

Jen ted doplním k pátečnímu Packet Loss, večer jsem se vrátil z dobrého pivka a chvíli po 22h to pustil, a hele cca do 2 do rána prostě nic, vše v pohodě. Vypadá to jak nějaké přetížení ve špičce :D

 

Dnes zase ztrácím :(

Odesláno
Moc z toho nevyčtu, resp tam nic není ani k nastavení :F, jinak dnes jsem je znovu kontaktoval a údajně mi pingují modem a výpadky ani ztráty nevidí. Bylo mi doporučeno pingovat ftp.upc.cz ted v tuhle chvíli po 1055 paketech máme krásných 8% loss. Max 648 ms.

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: 6.0 dBmV 40.8 dB

Channel 2: 4.0 dBmV 40.3 dB

Channel 3: 4.5 dBmV 40.4 dB

Channel 4: 5.6 dBmV 40.9 dB

Channel 5: 6.5 dBmV 40.8 dB

Channel 6: 6.6 dBmV 40.6 dB

Channel 7: 5.7 dBmV 40.1 dB

Channel 8: 4.5 dBmV 39.0 dB

 

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 40.8 dBmV

Channel 2: 39.8 dBmV

Channel 3: 36.8 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

nějaký divný poslední údaj Upstream Channnel jak to že tam máš nuly ?Když já se podívám mám všude nějaký hodnoty.

Odesláno

To je vporadku, ne vsude se pouzivaji hned 4 kanaly.

 

Na paket loss bys mel vyzkouset nejaky treacerout aby bylo jasne kde presne se to ztraci, zkus program WinMTR, odkaz a navod si tu dohledej, uz se to tu parkrat resilo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community