Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pěkný den, jestli aspoň pro vás je pěkný. 

Máme špatnou zkušenost s techniky a to ještě nemáme ani podepsanou smlouvu. 

Bylo nám řečeno a doručena zpráva s tím, že k nám v pátek dorazí technik 8-10 hodin, technik nakonec volal, že se u nás na bytě musí ještě nějaké věci zjistit, což bereme, ale stejně jsme nechápali proč je nepřišel zjistit v ten pátek, když pro nás měl stejně vyhrazeny dvě hodiny. 

Řekl tedy, že dorazí v pondělí, kámoš teda nešel ani do práce s tim, že konečně přijde technik nám připravit wi-fi. Čekali jsme ani do 11 hodin, ale nedalo nám, tak jsme mu zavolali, odpověď byla, nemáme čas, přijdeme ve středu. Nikdo nám to ale nedal vědět, technik je domluvený na středu, přijde nám to docela směšné. 

Pak jsme mu ještě nekolikrat volali, protože jako studenti VŠ a pracující potřebujeme internet, ale odpověď žádná.

Tahle zkušenost mě velmi mrzí.. 

 

Upraveno uživatelem Alena52

Odesláno

Nevolat technikovi, ale volat poskytovateli, tj. VF a řešit to s ním.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Naprosto stejná zkušenost při instalaci internetu VDSL i LTE, v prvním případě jsem čekal na techniky 3 týdny 2x odloženo, kdybych se neozval tak čekám doteď, LTE po týdnu také odloženo. VDF na infolince se akorát vymlouvá na “systém”.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Alena52 Dobrý den,

technik na Vás nemá 2 hodiny. Jen se v této době musí dostavit. V těch 2 hodinách má více zákazníků. Nepíšete více informací nebo něco, dle čeho by se dala identifikovat Vaše smlouva, abych se na to mohl přeptat. Kdyžtak mi napište do SZ smlouvu nebo adresu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Nezmizel tady post od Retiree?

edit Slamb: post od Retiree zmizel, protože nijak nesouvisel s řešením problému

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Jelikož VF nemá vlastní techniky a předpokládám že jde primárně po ceně, nemůžete se divit že to vypadá podobně. I tak mě ale udivuje co u vás chce ten člověk vymýšlet když coax od VF je rozvedený snad v každém baráku... To si spíš zapomněl klíče od rozvodné skříně 😄

Jinak doporučuji možná spíš řešit osobně na pobočce, většinou tam lidé bývají vstřícnější

Odesláno

V každém baráku koax až do bytu rozhodně nevede. Někde dotažen není, jinde ho někdo odstranil při rekonstrukci a u nově zasíťovaných domů též nejdou kabely až do bytu. Často kabel konci někde před bytem nebo není z LB dotažen vůbec.

x MI 9 x

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak jsem měl asi zatím štěstí, zkušenosti z hlediska instalace mám jen s DSL, fttx a WiFi. Předpokládám že VF tahá stejně jako ostatní operátoři z jopky pres chodbu? 

Odesláno

Jak kde, jak dovolí majitel. Takže světlíkem, JOPkou, chodbou, po fasádě, bývalým komínem či větrací šachtou, výtahovou šachtou ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community