Odesláno 20. února 2015 10 let Zdravim, uz vice nez dva mesice se potykam s pravidelnymi nocnimi vypadky, vzdy internet vypadne na cca 5 minut, pak bezi bez problemu cca hodinu, nekdy pulhodinu a dalsi vypadek. Takto to trva skoro kazdy den vzdy cca od pulnoci do nejakych 3 hodin rano. Modem se samozrejme nerestartuje. Dela to pouze v noci, pres den internet bezi normalne. Ze zacatku tu prijel technik, promeril signal, vymenil modem, napajeni apod., nenasel zadnou zavadu. Vypadky se vsak objevovovali stale. grafy z pingplotteru: vypadky noc: http://g10.picoodle.com/ltd/img10/2/1/2 ... _ua46m.png normalni provoz den http://g10.picoodle.com/ltd/img10/6/1/2 ... _ua46m.png Z grafu je patrne, ze se na trase neco restartuje, resp. prestava komunikovat na danou dobu, 100% packetloss. Pri druhe stiznosti uznali, ze stejne vypadky maji i sousede, ze sami poradne nevi, cim to muze byt, zrejme nejake ruseni. Taktez psali, ze vec dali spravci CMTS (infrastruktura) k provereni, ale vystup zadny. To se mi ale moc nezda, to by snad vypadavalo porad? Pri treti urgenci oznamili, ze tam technik vymenil nejaky zesilovac a ze by to melo byt vyresene. Nicmene vypadky jsou porad. V cem by mohl byt problem?
Odesláno 29. října 2015 9 let Mam podobny problem, hlavne v nocnich hodinach - obcasne nekolikaminutove vypadky (tak, ze router zacne blikat, ze ztratil pripojeni k internetu a po case se opet navaze) a dost casto packet loss nebo kratkodobe preruseni pripojeni, ktere nektere zarizeni a programy preziji a nektere ne. Ty kratkodobe muzou byt zpusobene rusenim wifi, tak to neresim, ale 1-5ti minutovy kompletni vypadek internetu klidne i nekolikrat za noc je dost neprijemny.
Odesláno 19. listopadu 2015 9 let To samý tady, akorát místo v noci, kdy bych to ještě přežil, se mi to stává pravidelně mezi pátou a dvanáctou v noci. Začalo to posledních cca 14 dní.
Odesláno 14. února 2016 9 let Zdravím, máme něco podobného. Výpadky 10-15 minut, vypadá to jako zaseknutý Cisco switch (nemáme wifi), co máme od UPC. Při restartu najede až po těch 10 minutách (po konci výpadku)? Děje se to několikrát denně v posledních dvou týdnech. Nahlásil jsem to na UPC. Odpověď byla, že to způsobuje router, který máme za switchem (který tam máme už asi tři a půl roku ). Samozřejmě když zkouším volat během výpadku, tak nikdy nestihnu dostat operátora k uchu, protože mezi tím ten výpadek skončí. Přepojil jsem tedy jedno PC na přímo a monitoruju, jestli nastane další výpadek. Nemáte tušení, co za takovými výpadky může být? Pochybuju, že je to můj router, jelikož jsme měli za switchem router vždy. Díky
Odesláno 14. února 2016 9 let Muze to byt zpusobene spatnym signalem, nicmene je nutne vyloucit chybu routeru, takze to chce vyzkouset bez nej. Mrkni se jaky signal modem ukazuje na adrese http://192.168.100.1 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 14. února 2016 9 let Napojil jsem to na přímo, teď monitoruju dostupnost (skript a PingPlotter na seznam.cz). Tady jsou signaly: Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -5.7 dBmV 37.8 dB Channel 2: -5.5 dBmV 38.2 dB Channel 3: -3.5 dBmV 37.5 dB Channel 4: -4.1 dBmV 38.4 dB Channel 5: -2.7 dBmV 38.6 dB Channel 6: -2.1 dBmV 39.0 dB Channel 7: -2.1 dBmV 39.0 dB Channel 8: -2.5 dBmV 38.6 dB Upstream Channels Power Level: Channel 1: 50.5 dBmV Channel 2: 49.8 dBmV Channel 3: 50.0 dBmV Channel 4: 49.3 dBmV
Odesláno 14. února 2016 9 let Signal vypada vporadku, ale to sledovat v prubehu casu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 16. března 2016 9 let Můžu taky poradit o radu. Setkávám se poslední dobu s pravidelnými výpadky, kdy internet vypadne a musím restartovat modem (Cisco EPC3208) a router (Asus RT-N12D1) při výpadku internetu se nelze připojit na modem na adrese 192.168.100.1. Aktuální hodnoty z modemu: Downstream Channels Power Level: Signal to Noise Ratio: Channel 1: -2.9 dBmV 35.3 dB Channel 2: -1.7 dBmV 35.5 dB Channel 3: -0.7 dBmV 35.6 dB Channel 4: -0.1 dBmV 35.9 dB Channel 5: 0.3 dBmV 35.9 dB Channel 6: 0.2 dBmV 35.6 dB Channel 7: 0.6 dBmV 35.8 dB Channel 8: 0.7 dBmV 35.8 dB Upstream Channels Power Level: Channel 1: 51.0 dBmV Channel 2: 51.0 dBmV Channel 3: 51.0 dBmV Channel 4: 0.0 dBmV Aktualizoval jsem firmware v routeru, obnovil tovární nastavení, vyměnil kabely, změnil kanál wifi. Napadá Vás, co ještě vyzkoušet a myslíte si, že bude chyba v routeru nebo modemu? Na UPC lince mi řekli, že modem vidí, přijímá data ale pokud se budou výpadky opakovat, tak pošlou technika.
Odesláno 16. března 2016 9 let V první řadě bych to zkusil bez toho muzeálního routeru, aby se vyloučila nebo potvrdila možnost, že je chyba v něm.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.