Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Pokud vím, připojení boxu k internetu slouží pouze pro videotéku. Aktualizace jde do boxu přes kabel se signálem (takže i když odpojíš internet, aktualizace se tam stejně bude cpát)

Odesláno
U odkoupeného je to otázka. Tam bych možná i viděl možnost, vrátit starý FW a ruku v ruce s tím ukončit podporu pro starý FW a měl byste krásnou podložku pod květináč.

 

 

A jak by tu podporu ukoncili, pokud neni pripojeni k internetu, je to obyc settop box, to by musli zmenit kodovani a tim padem vsech pouzivanych settopu a karet. a to by bylo zemetreseni... [emoji38] [emoji38] [emoji38]

Prostě pro něj ukončí podporu. Nebo ho vyřadí z databáze ;)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Marek-26:a odkud ho prosímtě vyřadí? Myslíš, že to jen tak můžou? To by dostali odouřadů pěkné pokuty :-) obvzlášť když to zařízení bude vlastnit půlka republiky :-D

Odesláno

Vyřadí ho ze systému a nebude na něj chodit předplatné např.? A proč by nemohli? Nevím, zda to ve VOP stále je, ale bylo tam, že negarantují funkčnost služeb s vlastními zařízeními. A odkoupené zařízení je vlastní. Nemyslím všechna zařízení, jen to konkrétní se starým FW.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
U odkoupeného je to otázka. Tam bych možná i viděl možnost, vrátit starý FW a ruku v ruce s tím ukončit podporu pro starý FW a měl byste krásnou podložku pod květináč.

 

 

A jak by tu podporu ukoncili, pokud neni pripojeni k internetu, je to obyc settop box, to by musli zmenit kodovani a tim padem vsech pouzivanych settopu a karet. a to by bylo zemetreseni... [emoji38] [emoji38] [emoji38]

Prostě pro něj ukončí podporu. Nebo ho vyřadí z databáze ;)

 

tak to bych ihned predal pravnikovi a ten uz by si na nich smlsmul. Pristroj je od nich , FW taky , sice nepodporuje nove sluzby , ale na ty jim kaslu, az budete mit nehoho starsiho v rodine tak si uvedomite jak je to tezke, neco mu vysvetlite a druhy den muzete znovu a tak porad dokola....

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Jak vyradi z databaz a ukonci podporu ? spousta stastnych lidi tu ma napriklat Kaon 270 a jine , do kterych chvala bohu Horizon nikdy nedorazi. A podpora ??? evidentne nefunguje ani u tech soucasnych :D

odkaz na diskuzi UPC, tech lidi kteri maji s odflaknutym fw nebude jen par

 

https://upcporadna.dkm.cz/default/section?name=televize

Odesláno

Původně jsem to dal do špatné kapitoly, za což mně bylo vyčiněno a tak svůj poznatek uvádím na správném místě.

Tady jsou moje výhrady, které jsem poslal UPC:

Dobrý den, po aktualizaci set top boxu nejdou některé základní funkce, které byly možné na tom prvním nejjednodušším STB bez problémů používat :

1. nejde navolit vice položek oblíbených programů

2. nejde manuálně nastavit nahrávání pořadů. Tím pádem např. dva pořady na témže programu po sobě vysílané. Můžu navolit každý zvlášť, ale s pětiminutovou přetržkou a tím pádem nevím, co mi tam bude chybět. Lze tam jednotlivě nastavit čas před a po nahrávání, ale to zase na všechna nahrávání.

3. nelze nastavit obyčejné zapnutí TV v daný čas a termín a potom jeho vypnutí ( pouze po uplynutí nastaveného času automatického vypnutí) . 4. neukládá se čas zobrazení informací o vysílaném pořadu, vždy se zpětně uloží 5s.

5.Nelze na obrazovce zobrazit seznam TV kanálů s možností posunu např. svisle ( po jednotlivých položkách) a vodorovně ( po celých stránkách ). Tím je zobrazení naprosto nepřehledné a člověk si musí vytvořit papírek, kde má napsané na kterém čísle má který kanál, pokud nechce trávit čas zbytečným listováním, tím spíše, že nelze vytvořit více seznamů oblíbených položek.

Kdyby to šlo vrátit zpět, tak to s radostí udělám. Ne pro to, že bych byl nepřítelem novinek, ale protože tyto nové možnosti, jak je s obdivem sami k sobě uvádíte, neumí ani to minimum, co se dalo dělat na "primitivních" zařízeních. Ovšem musím uznat, že na ovladačích zůstalo funkční tlačítko pro vypnutí ( po vaší aktualizaci používám častěji ) a nemusím vypínat TV ze zásuvky. Ovšem na jak dlouho?

 

Odpověď ani neposílám celou, protože to je ztráta času a je napsaná v manuálu. Jenom uvedu začátek :

Dobrý den,

staré rozhraní bohužel po odsouhlasení aktualizace není možné vrátit zpět, jedinou možností návratu ke starému rozhraní je pronájem nahrávacího HD PVR boxu. ...................................

 

Takže nezbylo nic něž poděkovat :

Dobrý den,

děkuji za reakci. To co píšete jsem si už sám ověřil a telefonicky "vykorespondoval".

Mám Vaší odpovědi rozumět tak, že spadla klec a je hotovo ? To, co jste spustili už tak navždy zůstane a případné změny budou opět k horšímu a navíc za další peníze? Potom bude potřeba se rychle porozhlédnou po jiném řešení.

 

Petr

Odesláno

U těch SA_700 by to všem měli hromadně vrátit do původního stavu, tedy původní software. Pak vymyslet FUNKČNÍ software, s tím, že Horizon je nadstavba, nikoli základ. Základem je funkční zařízení, tedy bezproblémové přepínání kanálů, rozlišení vysílaného formátu, rychlý náběh kanálu, ..... prostě to, co u TV funguje snad už 60 let ! Až potom nadstavbu Horizon. A především to řádně vyzkoušet při testování, ne na platících zákaznících. Až potom provést upgrade. Takhle to běžně funguje všude.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

to ze vam reknou , ze nejde , to maji prikazano rikat, jednou je ve vnitrku PC, tazke se cely sw taha z nejake pameti, v jejich servise urcite zalohu maji, a ta pamet se da prepsat, jak by to delali s novym sw?? chtelo by to cloveka ze servisu kde pro ne ty kaony opravuji,,,,

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Jenže i kdyby se někomu povedlo sehnat člověka, který má (teoreticky) možnost přehrát SW na ten původní, při dalším zapnutí se opět objeví nabídka aktualizace na Horizon. A jednou se člověk uklikne na Ano, a je to tam zas.

 

Ivo Mašek - obávám se, že hromadné vrácení na původní SW je nereálné - tím by totiž přiznali, že jaksi něco posrali.

 

Zlatej modul a Handan 6000!

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community