Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Tak nějak a proto je program nahrán zase sifrovaný a pak ho přehraje zase jen box, i výstup HDMI je do TV posílán s ochranou HDCP aby se nedal nahrávat.

Odesláno

Zdravim, podařilo se někomu rozchodit ovládání STB u smart TV Samsung TV ovladačem? Vždy se dostanu v TV na výběr STB, najdu tam svůj typ, ale pak ovladač od TV STB nepřepne. Ta IR vecička je před STB umístěná. Díky za rady

Odesláno
Tak nějak a proto je program nahrán zase sifrovaný a pak ho přehraje zase jen box, i výstup HDMI je do TV posílán s ochranou HDCP aby se nedal nahrávat.
To ale není DRM.

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Odesláno

Ano proto jsem psal HDCP, prostě zase ochrana aby se "nedala" dělat kopie.

Odesláno

Včera jsem byl vrátit tento zmetek (KCF-SA700 po upgrade na Horizon) na Kontaktním centru v Praze (U Nákladového nádraží...). Bylo tam zoufalců nespokojených s tímto zmetkem (KCF-SA700 po upgrade na Horizon) jako máku. Trochu mi bylo líto i těch děvčat, krom věčně omílaného "zvykněte si" nebo "připravujeme aktualizaci" nesmí zákazníkům aktivně nic jiného nabízet. Pouze sepíšou reklamaci a další. Přitom po vyřízení jsem s několika mluvil, někteří mají doma nové LCD TV umožňující DVB-C příjem i použití CA modulu, ale jsou to laici z lidu, o takové možnosti nikdy neslyšeli a dost se divili že to vůbec lze!

Odesláno

Co chtej resit na reklamaci ? na krabici je ze to je uzivatelsky privetive, jednoduche graficke menu :D to nesplnuje ani nahodou , neodpovida manual. je to podvod nebo klamava praktika ?

Odesláno

Stále vím o pár bugech (např. pauznutí filmu v horizonu a následně nemožnost to odpauznout, ale musí se to pustit znovu - občas od začátku), takže snad to není vše, co opravili :-)

 

Ale jinak good job

Odesláno

Jaká je aktuální verze? Mám 4.2.20.1 a nic se mi aktualizovat nechce.

Odesláno

Dobrý den, aktualizace SW probíhá postupně v těchto dnech. O aktuializaci konkrétně na Vašem set top boxu Vás budeme informovat SMS zprávou. Více informací najdete na www.upc.cz/aktualizace. Alena, UPC Facebook tým

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community