Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ten upgrade je opravdu hroznů. Kromě toho řazení kanálů přidám nabíhání set top boxu za dobu větší než 5 minut, občasné zaseknutí a nutnost odpojit od sítě, při hledání v oblíbených a volby programu se přepnu jinam (pořadí ve všech programech = pořadí oblíbeného programu), .... .

Existuje k tomu nějaká dokumentace? Existuje nějaký důvod k okamžitému vypovědění UPC bez poplatků ( například ta absence manuálu ) ?

Odesláno

downgrade firmware

Dobrý den, aktulizace firmwaru probehla u meho dedecka (89let), je z toho naprosto nestatny :( , pro lidi v tomto veku naprosto nepouzitelne, prosim opravdu nejde provest downgrade firmwaru nebo nejaka jina moznost.

Dekuji za rady.

Odesláno
Ten upgrade je opravdu hroznů. Kromě toho řazení kanálů přidám nabíhání set top boxu za dobu větší než 5 minut, občasné zaseknutí a nutnost odpojit od sítě, při hledání v oblíbených a volby programu se přepnu jinam (pořadí ve všech programech = pořadí oblíbeného programu), .... .

Existuje k tomu nějaká dokumentace? Existuje nějaký důvod k okamžitému vypovědění UPC bez poplatků ( například ta absence manuálu ) ?

5 minut je opravdu dlouho. Jelikož je software složitější a náročnější a navíc si načítá informace z internetu, nabíhá déle, ale ne tak dlouho. Máte zapojen internet do toho boxu?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Nemám internet od UPC, mým snem je nemít žádnou smlouvu s firmama jako UPC, nebo O2. Bohužel rodina chce něco jiného. Popravdě těch 5 minut jsem plácnul, ale trvá to hodně dlouho a zdá se mi že se to uprostřed jednou restartne. Nevím ani jestli mám Kaon KCF-SA700. Mám nějaký čínský šmejd, kde skoro potřebuju kladivo, abych do něj zasunul kartu a ve předu nemá nic napsaný.

Dřív jsem používal televizi tak, že jsem ji zapnul a prolít těch 30 programů kde by mohli něco dávat a většinou jsem byl za 3 minuty na PC. Ted už jdu rovnou na PC. Naštvaná je i rodina, jen na nich trochu zapracovat a budu trochu blíže k mému snu. Už jsem strávil 2 hodiny labování bez manuálu. To si snad může dovolit firma jen v čechách. Ted, než budu něco dalšího řešit čekám, jestli u nás neprojde zrušení UPC.

Odesláno

Je nějakej zásadní rozdíl mezi smlouvou s UPC a smlouvou třeba s a-net?

Odesláno

Jestli je řeč o KCF-SA700 malý černý s kartou ze předu co malinko kouká tak to je divné,

1) nechápu na co potřebujete kladivo na zasunutí karty? karta se zasunula jednou při instalaci a pak už není potřeba vyndavat/zandavat.

2) STB má dva mody vypínaní s novým softwerem, už si nevzpomínám zda to tak bylo i u původního. Jedno je uspaná krátké zmáčknutí On/Off tlačítka(stanby). STB naběhne během par vteřin. Osobní zkušenost cca 3-5. Nebo vypnutí úplně podržení tlačítka na pár sekund cca 3. To se STB startuje déle protože musí stáhnout nějaké informace jak po koaxu tak z internetu a start je delší ale určitě né 5 minut a ani ne minuta.

Delší start může nastat při flašování nového firmware což je snad pohopitelné a to je jiná už :)

jestli vám STB startuje 5 minut ještě bych zkusil jestli máte připojený externí disk/flasku toto odpojit. Případně info co je na display STB nebo na TV

A jestli vám postačuje 30 programu tak si nalatě na TV DVB-T případně analog které tam tak naladíte aby jste si je mohl jak pišete rychle prolítnout nemusel jste zapínat STB.

Upraveno uživatelem lada-vir

Odesláno
Je nějakej zásadní rozdíl mezi smlouvou s UPC a smlouvou třeba s a-net?

 

co chcete za odpověď ?

nechápu co chcete porovnávat v teto sekci fora - vláknu ?

Odesláno
Je nějakej zásadní rozdíl mezi smlouvou s UPC a smlouvou třeba s a-net?

O smlouvách nevím a nečtu je. Problém je spíš v komunikaci s těmito firmamy, pokud chceš řešit jejich chyby, je pro tebe výhodnější menší balíček, nebo nedej bože se chceš odhlásit. To pak strávíš diskuzema tolik času, že pokud si ho započteš, jedná se o nejdrařší firmy v čr. Například známí vypovídali upc pro časté krátké výpadky v internetu, přičemž po několika pokusech o reklamaci to vzdali.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community