Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
Pokud někdo ví jak ho tam dostat zpět, prosím podělte se s ostatními, dík
Možná skrz servisní menu. Ale jak vyvolat to servisní menu? :D

warman tady něco naznačil: viewtopic.php?f=10&t=5568&p=89752#p89752

Odesláno
Nikde se tam nemluví o tom, zda ten modul má být do prodeje či pronájmu. pronájem běží stále dále.

 

.

Prasárnou bych to nenazýval. Stránky jsou přeci jen marketingový nástroj a když se UPC rozhodne upřednostnit nějaké zařízení na úkor jiného, je to jeho rozhodnutí.

 

Chápu Marku, že kopeš za UPC, a přiznat, že mají do serioznosti dost daleko je pro tebe těžké a veřejně už přímo nemožné, nicméně je to fakt o kterém nelze pochybovat. Ani marketing slušné firmy nelže.

Odesláno

Tak už jsem problém vyřešil. STB s Horizonem vracím a už ho nechci ani vidět! Mám jenom jedny nervy...

Odesláno

...z tohoto vlákna mi vzniká jednoduchá rovnice:

 

počet Kaonů migrujících na Horizon = počet zákazníků emigrujících z UPC :lol::lol::lol:

Odesláno

do serv. menu jsem se dostal tak, ze jsem dal aktualizaci a odpojil antenu, je tam moznost OTA, HTTP, NFS, ale at nastavim co nastavim, pri rebootu to rve ze to nema pripojenou antenu a vrati se to zpatky na OTA, tak patrne jedina moznost , vyrobit si NFS nebo HTTP server,

Odesláno

V tom vlakne si stezuje tak 5 lidi furt dokola. Mam v okoli spoudtu lidi, a vadi jim jen ten pomalej start, kterej je opravdu extremni.

Odesláno

Do menu se doatanes drzenin cerveneho tlacitka ihned po zapnuti kaonu.

Odesláno

Trosku OT,

kdyz jsem volal na UPC , tak se ozvala hlaska , kdo volate kuli novemu fw Horizon, zmacknete tlacitko 5, nacez se ozvalo, jste 11ty v poradi :D takze asi si opravdu nestezuje jen 5 lidi :D

Odesláno

...no tak k tomu zase jen taková úměra: čím více lidí si tady (i jinde) začíná na nový fw stěžovat,tím méně jich ho stále obhajuje

...a mají na to právo si stěžovat,protože UPC neposkytuje žádnou charitu,ale placené služby

Odesláno

Ale ne všichni, kteří volají kvůli novému FW si stěžují. I když ten poměr počtu volajících bude výrazně vyšší pro ty, co jsou nespokojeni.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community