Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ok jak to rozlousknes tak se podel, ja ho uz vratil ale mam jeste jeden muj, tak kdybych se uklik, tak se to bude hodit :-)

Odesláno

Papa to linuxovou EXT3 parcelu, ted s tim bojuji me win7 :(

Odesláno

vyrobena linux ex3 parcela, pomoci EXT2FSD pod xp nakopirovany soubory, USB to pozna a pripoji, aktualizace se stejne nenastartuje :(

Odesláno

Jeste se pozeptam a snad upresnim, ale pry to jde!

Odesláno

Tak jen pro info, já asi už mám 4 dny avizovanou upgrade verzi - trvale "žádný signál"... pokojová anténa to jistí, ztrácím s tím od začátku trpělivost. Fakt škoda slov!

Odesláno

Dva měsíce netrpělivě čekám, zda se někomu podaří vrátit Kaon do původního stavu a odvrhnout tu hrůzu, zvanou HORIZON. Víte-li jak, napište prosím, podle fóra zdaleka nejsem sám, kdo na to čeká. Mám 2 zařízení Kaon, na jednom se stále upgrade bráním a zatím sledujeme raději TV na přístroji, který má původní software. UPC zajímají pouze včas zaplacené poplatky, technická (opravdu technická!?) podpora odpovídá pouze naučenými větami, ostatně co čekat od call centra. :evil:

Odesláno

Nejde mi nastavit formát obrazu.Dřív byly pořady,nebo filmy ve formátu 4:3 klasicky i v TV-- 4:3.Tzn černý pruhy na bokách.

A ty,co byly 16:9,tak byly přes celou obrazovku.

Ale teď se obraz roztáhne na celou obrazovku 16:9--no hrůza. Ty široký obličeje a všechno ostatní.Máte nejaký zkušenosti,jak to upravit,nebo je to chyba nového sw.

Díky.Lůďa

Odesláno
Dva měsíce netrpělivě čekám, zda se někomu podaří vrátit Kaon do původního stavu a odvrhnout tu hrůzu, zvanou HORIZON. Víte-li jak, napište prosím, podle fóra zdaleka nejsem sám, kdo na to čeká. Mám 2 zařízení Kaon, na jednom se stále upgrade bráním a zatím sledujeme raději TV na přístroji, který má původní software. UPC zajímají pouze včas zaplacené poplatky, technická (opravdu technická!?) podpora odpovídá pouze naučenými větami, ostatně co čekat od call centra. :evil:

Tak odejdi, nikdo tě přece nedrží. Počkat, že bys neměl ke komu jinýmu odejít? :-)

Odesláno
Nejde mi nastavit formát obrazu.Dřív byly pořady,nebo filmy ve formátu 4:3 klasicky i v TV-- 4:3.Tzn černý pruhy na bokách.

A ty,co byly 16:9,tak byly přes celou obrazovku.

Ale teď se obraz roztáhne na celou obrazovku 16:9--no hrůza. Ty široký obličeje a všechno ostatní.Máte nejaký zkušenosti,jak to upravit,nebo je to chyba nového sw.

Díky.Lůďa

Viz. asi 10 příspěvků v tomto tématu. Přenastavit to jde pro aktuáně sledovaný kanál, ale po přepnutí/vypnutí dojde k zahození nového nastavení a zase se to musí nastavovat znovu. Je to chyba aktuálního FW, prý by se to mělo opravit další aktualizací.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Dva měsíce netrpělivě čekám, zda se někomu podaří vrátit Kaon do původního stavu a odvrhnout tu hrůzu, zvanou HORIZON. Víte-li jak, napište prosím, podle fóra zdaleka nejsem sám, kdo na to čeká. Mám 2 zařízení Kaon, na jednom se stále upgrade bráním a zatím sledujeme raději TV na přístroji, který má původní software. UPC zajímají pouze včas zaplacené poplatky, technická (opravdu technická!?) podpora odpovídá pouze naučenými větami, ostatně co čekat od call centra. :evil:

Tak odejdi, nikdo tě přece nedrží. Počkat, že bys neměl ke komu jinýmu odejít? :-)

Možná v Praze ano, ale u nás velký výběr k odchodu není, navíc se jedná i o náklady. Mám 3 settopboxy, dva zakoupené a ty díky systému UPC jsou jinde nepoužitelné. Ovšem styl odpovědi napovídá, že jde oo někoho od UPC, takže adresu tohoto fóra, které jsem si myslel že by mohlo někomu pomoct, definitivně smažu z odkazů. Čau!!!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community