Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dostal jsem dnes tenhle settopbox , připojil jsem ho ethernetovým kabelem do mého routeru. A všimnul jsem si, že o ip adresu žádá settop box přes DHCP můj router. Je možné nastavit settopboxu pevnou ip adresu? Nebo je nutné vždy používat DHCP?

V nastaveni settopboxu jsem žádné nastavení sítě nenašel.

Odesláno

jestli chceš aby stb měl stale stejou IP tak to nastav opačně, na svém routru si nastav aby dával MAC adrese STB vždy IP co požaduješ když to potřebuješ.

V nastavení STB toto nenajdeš a pochybuji že by se nad tím uvažoval tam dělat ;o)

Odesláno
Dostal jsem dnes tenhle settopbox , připojil jsem ho ethernetovým kabelem do mého routeru. A všimnul jsem si, že o ip adresu žádá settop box přes DHCP můj router. Je možné nastavit settopboxu pevnou ip adresu? Nebo je nutné vždy používat DHCP?

V nastaveni settopboxu jsem žádné nastavení sítě nenašel.

nejspíše záleží na tom, jak jsi nakonfiguroval síť v tom STB. Pokud jsi dal připojit ke stávající síti, tak se následně chová jako wifi router s wan portem

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

V STB jsem síť nekonfiguroval ani jsem, tam žádnou konfiguraci sítě nenašel. Jenom při prvotní instalaci to chtělo potvrdit, že je připojený ethernetový kabel.

Odesláno

To bude nejspíše ten problém. Podíval bych se do menu na nastaveni sítě

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Já nemám na mysli HD DVR Mediabox, ale HD Mediabox.

Odesláno

Omlouvám se blbě jsem to pochopil

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dnes mi byl vyměněn můj stávající Kaon KCF-B4003HCO za tenhle malý zázrak, už teď lituji že jsem s tím souhlasil. Chtěl bych se jenom zeptat vás co ho máte již delší dobu zda je normální aby se nabídky po stisknutí tlačítka objevovali a mizeli tak s přibližně cca 3 vteřinovou prodlevou a set-top box přestával komunikovat s televizí při sledování programu. Musím vždy v TV přepnout vstup a pak to zas běží, set-top box se nerestartuje jen prostě nedává signál. Je to pochopitelně nějaký repas zadní strana je celá poškrábaná, pomůže tomu uvedení do továrního nastavení nebo to rovnou reklamovat?

Odesláno

Tak žádný rychlík to není (stb s pomalejší odezvou jsem ještě neměl), ale 3 sekundy to normálně trvat nemá. Zkuste restartovat a když to bude pořád stejné, tak reklamujte. Čím to je nevím, ale u tohoto stb s Horizonem se může stát, že po restartu něco nefunguje atd. viz můj příspěvek výše na této stránce. Nestává se mi to naštěstí pokaždé, ale cca jednou za 10-15 startů.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community