Návštěvník R3gi Odesláno 20. dubna 2015 Sdílet Odesláno 20. dubna 2015 Zdravím, posledních pár měsíců bylo všechno v pořádku, ale nyní mou domácí síť postihl velice otravný problém. Dochází k krátkodobým výpadkům (některé trvají pár sekund, jiné se protáhnou i na pár minut) a občas docela značně kolísá rychlost připojení. Na všech zařízeních. Stav je dost podobný tomuto. Mám modem/WiFi router Technicolor TC7200, za ním se nachází ještě opakovač WiFi signálu Huawei WS320 a pak jsou již připojeny (prostřednictvím WiFi) počítače (Win 7, Win 8.1), mobily (Android) atp. Zkusil jsem všechna zařízení zresetovat odpojením od zdroje energie (na cca 5 minut) a poté použitím tlačítek reset. Hardwarové zapojení je v pořádku, kabely normálně funkční, nikdo na ně (ani na nastavení) několik měsíců nesáhl. Modem je na větraném místě, vyčištěný a provozní teplota se mi zdá v pořádku. WiFi síť jsem nakonfiguroval úplně normálně, se zabezpečením WPA/WPA2 (šifrování TKIP/AES) a heslem. WiFi jsem nastavil na nejméně vytížený kanál č.6 (celkově ale není lokalita nijak moc „zamořena“). Tato operace stav na chvilku zlepšila, ale nevyřešila, k výpadkům dochází stále v podobném rozsahu. Opakovač je podle mě v pořádku, ani jeho vyřazení ze sítě problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne. Inspiroval jsem se a stáhl si program Ping Plotter. Zde je pár screenů z různé doby: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 analýza je jednodchá, máš to rozbitý po tom všem, cos zkoušel, bude chyba nejspíš u upc... jestli teda nemáš nějakej vir, co by se šířil v domácí síti a zatěžoval síťový zařízení Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lada-vir Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Jen takový menší dotaz pochopil jsme že jsi to zkoušel na přímo připojit a tvrdíš že rozvod OK ale jestli beru že první řádek ve tvých screanech je ping mezi PC a Modemem a už ten je průměrně jednou 40 milisekund a jednou dokonce 100+ a 28% packet loss tak asi budeš mít problém doma. Možná jsme ale špatně pochopil tvůj program se případně omlouvám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Díky, @Slamb: Zařízení nejsou mezi sebou propojena, každé z nich má nainstalovaný bezpečnostní SW a žádný z nich nehlásí problém ani při hloubkovém skenování. V nastavení routeru je firewall nastaven na výchozí, slabý režim. Přepnutí na vyšší stupeň působí problémy v některých programech, včetně zmíněného Ping Plotteru, který pak není schopen proskenovat síť, resp. vysledovat cestu packetu (jestli to chápu dobře). Každopádně byl zresetován, tak doufám, že nebudu muset dělat low-level formatá či tak něco @lada-vir: Dobrá poznámka, ty screeny byly všechny pořízeny při připojení přes WiFi, kde ke ztrátám, v porovnání s přímým připojením pomocí kabelu, skutečně dochází. Nevím, co je jejich příčinou, myslím, že síť je nastavená dobře (a především – dříve to fungovalo), resp. nenapadá mě, co bych tak mohl ještě vylepšit… Bohužel, použití kabelů není v praxi možné, takže WiFi je nutnost. Musím podotknout, že dnes (zatím stav sleduji pouze hodinu), je sitace značně lepší. Na WiFi došlo pouze ke dvěma sekundovým výpadkům chvíli po spuštění programu, ale nyní se zatím drží a graf je čistý, bez červené. Program také nedetekuje žádný packet loss, průměrná odezva kolísá v řádu jednotek až stovek ms, přičemž největší zpoždění je u serveru ip-86-49-1-129.net.upcbroadband.cz (tedy mezi modemem a serverem, jestli tomu dobře rozumím). Test s kabelem je dnes také OK, tam jsem zatím nezaznamenal výpadek žádný. Rychlost spojení je dle Speedtestu v obou případech (WiFi i kabel) dobrá. Nicméně problém nepokládám za vyřešený, jelikož stále nevím, kde byla příčina problému a zda se problém za pár hodin opět neobjeví. Pokud byl problém na straně UPC, tak je dost žalostné, že jim jeho vyřešení trvalo týden (bohužel jsem neměl čas to řešit dříve). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 průměrná odezva kolísá v řádu jednotek až stovek ms, přičemž největší zpoždění je u serveru ip-86-49-1-129.net.upcbroadband.cz tak to teda vyřešený opravdu neni ale jestli se to děje jenom přes wifi, tak nebude reklamace úplně jednoduchá, chce to otestovat i po kabelu Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lada-vir Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 mel bys být v jednotkách na modme určitě 1 - 3 ms, max ale po kabelu a max v desítkách na nějaký páteřní server. Přes WiFi ti to neuznají to. pust si ten test na noťasu přímo na modemu napojenj po kabelu. Případně zavolej na KC dá se ověřit i cesta opačně, ping od nich na tvůj Modem případný paket lost nebo opravené pakety Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Oka, test na WiFi mi běží od poledne (jako testovací server jsem zvolil google.com a seznam.cz), test přes kabel jsem spustil před chvílí. Pak sem vložím výsledky, až tam budou nějaká data. EDIT: Zde je výsledek: 1. připojení přes kabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 2. připojení přes WiFi (vzorek cca 6 hodin) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 to vypadá, jako by bylo něco špatně jenom s wifi ale jako hodně špatně, to snad ani nemůže bejt obyčejný rušení ještě sem hoď screen z wifi analyzeru nebo inssideru Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Tady jsou screeny při mém standardním připojení. Má síť má SSID „h***ocuc“. Ta se slabším signálem je přímo modem, resp. WiFi router, ta druhá se silnějším signálem je opakovač, přes který jsem normálně připojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.