Odesláno 21. dubna 2015 9 let ten huaweiskej h***ocuc má dost tragickej rating, takže 30 Mb/s je ještě úspěch ...problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne. jinak tohle je divný, dyť teď to po kabelu vypadá slušně, viz ty screeny z 21.04.2015, 17:27 Přes kabel dosahuji cca 93 Mbps download a cca 10 Mbps upload. tohle navíc vypadá na nějakej problém se síťovkou, protože evidentně jede jenom v režimu 100 Mb/s máš to nějaký celý na kaši - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 21. dubna 2015 9 let Po kabelu to dneska jelo dobře, i WiFi se mi dneska zdála lepší, i když z těch grafů to tak moc nevypadá. Ten Huawei je celkem starej, pokud by byl zdrojem potíží, tak ho klidně vyměním. Zítra se zkusím přesunout do jiné místnosti a úplně vypojit opakovač. Síťovka problémová být může, do těch notebooků asi nedávají zrovna kvalitní zboží, nicméně výsledky jsou obdobné na všech testovaných počítačích, i časy výpadků sedí. Lze síťovou kartu nějak diagnostikovat? Pokud to zítra přes kabel pojede alespoň tak, jako dnes a přes WiFi bez opakovače stejně mizerně, co pak? Mohu ze své strany otestovat/nastavit ještě něco? A jaké je vůbec nejoptimálnější nastavení pro ten můj Technicolor TC7200, všiml jsem si, že některé funkce (např. filtrování/fixace MAC adres) působí problémy…
Odesláno 21. dubna 2015 9 let si řikal, žes ho odpojil a nic se nezměnilo info o síťovce je ve správci zařízení, teď sem myslel klasickou kabelovou síťovku, měla by bejt normálně gigabitová stačí nastavit wpa2, vlastní heslo do wifi, šířku kanálu na 40 MHz a případně vlastní kanál, nic jinýho - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 22. dubna 2015 9 let no jedině zkusit nějak náhodně přeházet kanály, no a když se nic nezmění, tak reklamace modemu, asi má nemocnou wifi, tohle je nepoužitelný - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. ledna 2016 9 let Ahoj, podarilo se tento problem nejak vyresit? Na byte se s tim potykame take. Zkousel jsem merit pripojeni pres kabel a bylo bez vypadku. V UPC doporucovali nastavit nepouzivany kanal, ale ani to nepomohlo. Nakonec, po nekolika urgencich, vymenili router, ale ani po te vymene to neprestalo. Dobu vypadku jde vzdy zkratit odpojenim od WiFi a opakovanym pripojenim. Ale praci se vzdalenou plochou nebo pres SSH to prakticky znemoznuje. V UPC tvrdi, ze je to mnozstvim WiFi siti v okoli a dochazi tak k ruseni, ale v praci jich je vice a problemy tam nejsou. Navic mi prijde podezrele, ze kdyz dojde k vypadku, router je dale dostupny. (Bezel mi ve stejnou chvili ping jak na router, tak na google.com)
Odesláno 19. ledna 2016 9 let Na WiFi se vykašlat, pokud chce člověk stabilitu spojení, tak jedině kabelem. A když už teda WiFi za každou cenu, tak jedině v 5GHz.
Odesláno 21. března 2016 9 let Zdravim, mám taky takovej problém. Díky UPC se mi dostal do rukou Technicolor TC7200, se kterym přišel po půl roce dost otravnej problém. Připojení po kabelu i wifi má výpadky na 10-40 sekund, naprosto náhodně - ráno, večer, odpoledne. Většinou tak provádí při sledování streamu, hraní her atd. V příloze je fotka z pingplotteru, výpadek proběhl během sledování streamu(po zapnutí cca 30s před výpadkem). První možnost jsem vyloučil, i po výměně modemu to pořád dělá problémy. Druhá možnost je přetížení, ale nevim jak to zkontrolovat. Díky předem
Odesláno 21. března 2016 9 let Tak se zeptejte na UPC, zda sousedí nemají stejné problémy a požádejte si o monitoring Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.