Slamb Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 ten huaweiskej h***ocuc má dost tragickej rating, takže 30 Mb/s je ještě úspěch ...problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne. jinak tohle je divný, dyť teď to po kabelu vypadá slušně, viz ty screeny z 21.04.2015, 17:27 Přes kabel dosahuji cca 93 Mbps download a cca 10 Mbps upload. tohle navíc vypadá na nějakej problém se síťovkou, protože evidentně jede jenom v režimu 100 Mb/s máš to nějaký celý na kaši Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 Po kabelu to dneska jelo dobře, i WiFi se mi dneska zdála lepší, i když z těch grafů to tak moc nevypadá. Ten Huawei je celkem starej, pokud by byl zdrojem potíží, tak ho klidně vyměním. Zítra se zkusím přesunout do jiné místnosti a úplně vypojit opakovač. Síťovka problémová být může, do těch notebooků asi nedávají zrovna kvalitní zboží, nicméně výsledky jsou obdobné na všech testovaných počítačích, i časy výpadků sedí. Lze síťovou kartu nějak diagnostikovat? Pokud to zítra přes kabel pojede alespoň tak, jako dnes a přes WiFi bez opakovače stejně mizerně, co pak? Mohu ze své strany otestovat/nastavit ještě něco? A jaké je vůbec nejoptimálnější nastavení pro ten můj Technicolor TC7200, všiml jsem si, že některé funkce (např. filtrování/fixace MAC adres) působí problémy… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. dubna 2015 Sdílet Odesláno 21. dubna 2015 si řikal, žes ho odpojil a nic se nezměnilo info o síťovce je ve správci zařízení, teď sem myslel klasickou kabelovou síťovku, měla by bejt normálně gigabitová stačí nastavit wpa2, vlastní heslo do wifi, šířku kanálu na 40 MHz a případně vlastní kanál, nic jinýho Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník R3gi Odesláno 22. dubna 2015 Sdílet Odesláno 22. dubna 2015 Skutečně, opakovač asi nebude příčinou problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 22. dubna 2015 Sdílet Odesláno 22. dubna 2015 no jedině zkusit nějak náhodně přeházet kanály, no a když se nic nezmění, tak reklamace modemu, asi má nemocnou wifi, tohle je nepoužitelný Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Ahoj, podarilo se tento problem nejak vyresit? Na byte se s tim potykame take. Zkousel jsem merit pripojeni pres kabel a bylo bez vypadku. V UPC doporucovali nastavit nepouzivany kanal, ale ani to nepomohlo. Nakonec, po nekolika urgencich, vymenili router, ale ani po te vymene to neprestalo. Dobu vypadku jde vzdy zkratit odpojenim od WiFi a opakovanym pripojenim. Ale praci se vzdalenou plochou nebo pres SSH to prakticky znemoznuje. V UPC tvrdi, ze je to mnozstvim WiFi siti v okoli a dochazi tak k ruseni, ale v praci jich je vice a problemy tam nejsou. Navic mi prijde podezrele, ze kdyz dojde k vypadku, router je dale dostupny. (Bezel mi ve stejnou chvili ping jak na router, tak na google.com) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Na WiFi se vykašlat, pokud chce člověk stabilitu spojení, tak jedině kabelem. A když už teda WiFi za každou cenu, tak jedině v 5GHz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dreixler Odesláno 21. března 2016 Sdílet Odesláno 21. března 2016 Zdravim, mám taky takovej problém. Díky UPC se mi dostal do rukou Technicolor TC7200, se kterym přišel po půl roce dost otravnej problém. Připojení po kabelu i wifi má výpadky na 10-40 sekund, naprosto náhodně - ráno, večer, odpoledne. Většinou tak provádí při sledování streamu, hraní her atd. V příloze je fotka z pingplotteru, výpadek proběhl během sledování streamu(po zapnutí cca 30s před výpadkem). První možnost jsem vyloučil, i po výměně modemu to pořád dělá problémy. Druhá možnost je přetížení, ale nevim jak to zkontrolovat. Díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 21. března 2016 Sdílet Odesláno 21. března 2016 Tak se zeptejte na UPC, zda sousedí nemají stejné problémy a požádejte si o monitoring Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.