Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

ten huaweiskej h***ocuc má dost tragickej rating, takže 30 Mb/s je ještě úspěch :lol:

 

...problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne.

jinak tohle je divný, dyť teď to po kabelu vypadá slušně, viz ty screeny z 21.04.2015, 17:27 :?

 

Přes kabel dosahuji cca 93 Mbps download a cca 10 Mbps upload.

tohle navíc vypadá na nějakej problém se síťovkou, protože evidentně jede jenom v režimu 100 Mb/s :?

 

máš to nějaký celý na kaši :cry:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Po kabelu to dneska jelo dobře, i WiFi se mi dneska zdála lepší, i když z těch grafů to tak moc nevypadá.

Ten Huawei je celkem starej, pokud by byl zdrojem potíží, tak ho klidně vyměním. Zítra se zkusím přesunout do jiné místnosti a úplně vypojit opakovač.

Síťovka problémová být může, do těch notebooků asi nedávají zrovna kvalitní zboží, nicméně výsledky jsou obdobné na všech testovaných počítačích, i časy výpadků sedí. Lze síťovou kartu nějak diagnostikovat?

 

Pokud to zítra přes kabel pojede alespoň tak, jako dnes a přes WiFi bez opakovače stejně mizerně, co pak? Mohu ze své strany otestovat/nastavit ještě něco? A jaké je vůbec nejoptimálnější nastavení pro ten můj Technicolor TC7200, všiml jsem si, že některé funkce (např. filtrování/fixace MAC adres) působí problémy…

Odesláno

si řikal, žes ho odpojil a nic se nezměnilo :?

info o síťovce je ve správci zařízení, teď sem myslel klasickou kabelovou síťovku, měla by bejt normálně gigabitová

stačí nastavit wpa2, vlastní heslo do wifi, šířku kanálu na 40 MHz a případně vlastní kanál, nic jinýho 8)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Skutečně, opakovač asi nebude příčinou problému.

 

Odesláno

no jedině zkusit nějak náhodně přeházet kanály, no a když se nic nezmění, tak reklamace modemu, asi má nemocnou wifi, tohle je nepoužitelný :shock:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj,

 

podarilo se tento problem nejak vyresit? Na byte se s tim potykame take.

Zkousel jsem merit pripojeni pres kabel a bylo bez vypadku. V UPC doporucovali nastavit nepouzivany kanal, ale ani to nepomohlo.

Nakonec, po nekolika urgencich, vymenili router, ale ani po te vymene to neprestalo.

Dobu vypadku jde vzdy zkratit odpojenim od WiFi a opakovanym pripojenim. Ale praci se vzdalenou plochou nebo pres SSH to prakticky znemoznuje.

 

V UPC tvrdi, ze je to mnozstvim WiFi siti v okoli a dochazi tak k ruseni, ale v praci jich je vice a problemy tam nejsou. Navic mi prijde podezrele, ze kdyz dojde k vypadku, router je dale dostupny. (Bezel mi ve stejnou chvili ping jak na router, tak na google.com)

Odesláno

Na WiFi se vykašlat, pokud chce člověk stabilitu spojení, tak jedině kabelem. A když už teda WiFi za každou cenu, tak jedině v 5GHz.

  • po měsících...
Odesláno

Zdravim,

mám taky takovej problém.

Díky UPC se mi dostal do rukou Technicolor TC7200, se kterym přišel po půl roce dost otravnej problém. Připojení po kabelu i wifi má výpadky na 10-40 sekund, naprosto náhodně - ráno, večer, odpoledne. Většinou tak provádí při sledování streamu, hraní her atd.

V příloze je fotka z pingplotteru, výpadek proběhl během sledování streamu(po zapnutí cca 30s před výpadkem).

První možnost jsem vyloučil, i po výměně modemu to pořád dělá problémy.

Druhá možnost je přetížení, ale nevim jak to zkontrolovat.

Díky předem

pong.png.2ea664ee85afd1c1cf01ea04acca1f43.png

Odesláno

Tak se zeptejte na UPC, zda sousedí nemají stejné problémy a požádejte si o monitoring

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community