Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

chci se zeptat. Nějakou dobu jsem vůbec nepoužíval upc, i když jsem ho měl/platil. Teď ale z antény spadly základní programy a chtěl bych začít využívat, co platím.

Mám set top box Horizon. Služba najela, ale nenabízela žádné programy. Když jsem zkusil hodit zařízení do továrního nastavení, tak mi to hlásí, že nemám propojeno anténním kabelem, ačkoliv anténní kabel zapojen je . Než kontaktuju technickou podporu, protože na tyhle technologie nejsem vůbec zdatný, chtěl jsem se zeptat tady na fóru, zda to může být třeba zastaralým set top boxem nebo čím to může být.

Kdyby někdo věděl nebo měl přínosnou informaci, budu velice rád.

Mockrát děkuji.

Odesláno

Kanály po připojení set-top-boxu ne běželi buďto z důvodu že není na kartě aktuálně předplatné, což určitě nebylo, nebo máš špatný televizní signál.

Zkus se kouknout do servisního menu zda ukazuje nějaký signál, dostaneš se tam tak, že po zapnutí setoboxu až na displeji začne běhat had, zmáčkneš na ovladači modré tlačítko a budeš ho držet tak dlouho dokud nenaběhne menu, tam uvidíš v pravo v kolonce Status úroveň a kvalitu signálu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zdravím, předpokládám, že máte malý Kaon. Po dlouhém odpojení od sítě nemá box aktuální předplatné, proto programy nešly. Stačilo v Moje UPC poslat obnovení programové nabídky nebo si ho nechat poslat od operátora Vodafone na lince. Odpojte box z elekřiny, propojte box nejdříve ethernetovým kabelem, poté koaxiálním a box zapněte.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mam offtopic zvedavy dotaz:
Co vede cloveka k tomu, ze dlouhodobe plati kabelovku, ale nepouziva ji... a misto toho kouka na omezenou nabidku programu ze vzduchu?
Prebytek penez? 😉

Odesláno

Treba to ze Kaon byl nepouzitelny, pomaly a celkove na hov.... Ja ho pak pozival jen na zpetne shlednuti, na vic jsem nemel nervy a i tak mi to stacilo. Nakonec jsem ho zrusil, protoze jsem to uz nevydrzel.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Děkuji mockrát, Marku, nabídka najela v pořádku. Nicméně mi to dále hlásí chybu karty podmíněného přístupu. Asi budu muset kontaktovat klientské centrum, viďte?

Evžene, situace je taková, že dokud mi TV šla, tak jsem nic řešit úplně nepotřeboval. Navíc UPC tady je historicky ještě z dob, kdy tu žili mí rodiče a vyměnila se tu řada televizorů. Přestal jsem se orientovat a řeknu upřímně, že jsem vůbec nevěděl, jakou platím nabídku, a na co se zrovna koukám (anténa, kabel), protože kanály, co jsem potřeboval, mi normálně šly. Co mě k tomu vedlo? Asi pohodlnost neřešit digitalizaci a to všechno. Kdybych chtěl být šťoura, zeptal bych se, jestli Vy máte v životě vše podchycené tak, jak by ostatní považovali za rozumné. S rozdílem, že Vy nepíšete veřejně o radu 🙂 Já zkoušel plno věcí, než jsem se rozhodl napsat. 

Odesláno

Přihlas se do Moje UPC a tam si nech obnovit předplatné na kartě (obnovení programové nabídky), pak by to mělo začít fungovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tomus: Děkuji, to stejně musím vyřešit s podporou, protože je tam navedený mail mého otce, který už není aktivní 😄 Každopádně děkuji. Myslím, že už jsem u cíle 🙂

Odesláno
před 3 hodinami, Tricky napsal:

Kdybych chtěl být šťoura, zeptal bych se, jestli Vy máte v životě vše podchycené tak, jak by ostatní považovali za rozumné.

Kliiid... ja se proste jen zeptal...
Neslo mi o to, ze "bych neco povazoval za rozumne", jen mi nepripada uplne bezne, ze nekdo dlouhodobe plati ucty za neco, co nepouziva... a jak ted vyslo najevo, vlastne ani nevi, ze to nepouziva.
Ja to takhle v zivote nemam, tak jsem se proste zeptal. Netreba okolo toho delat humbuk. Odpoved jsem dostal, takze muzeme toho offtopicu nechat 😉

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community