Odesláno 5. června 2015 9 let Ahoj, mám problém posledních 3 týdnů. Problém začal dne kdy přesně v 1 v noci vypadl internet na přibližně 2 hodiny a následně vypadával cca každých 15 minut na půl hoďky celý příští den. V následujících dnech se to uklidnilo, ale internet působí zalagovaně. Už tady byl i technik, ale nic nezjistil. Přesto ale UPC potvrdilo že po podrobném prozkoumání mého internetu opravdu k výpadkům dochází ... Zjistil jsem že ping mám vpořádku ale packet loss je okolo 12%. Viz přikládám obrázek. Neví někdo jaký je další postup? Už nevím co s tím. http://postimg.org/image/sy9eweq13/
Odesláno 5. června 2015 9 let já tam teda vidim packet loss na každym přeskoku pod 1%, ale i tak tam samozřejmě je... co s tim, no musej to vyřešit přece, co jinýho? - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.