Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, mám problém posledních 3 týdnů. Problém začal dne kdy přesně v 1 v noci vypadl internet na přibližně 2 hodiny a následně vypadával cca každých 15 minut na půl hoďky celý příští den. V následujících dnech se to uklidnilo, ale internet působí zalagovaně. Už tady byl i technik, ale nic nezjistil. Přesto ale UPC potvrdilo že po podrobném prozkoumání mého internetu opravdu k výpadkům dochází ... Zjistil jsem že ping mám vpořádku ale packet loss je okolo 12%. Viz přikládám obrázek. Neví někdo jaký je další postup? Už nevím co s tím.

 

http://postimg.org/image/sy9eweq13/

Odesláno

já tam teda vidim packet loss na každym přeskoku pod 1%, ale i tak tam samozřejmě je...

co s tim, no musej to vyřešit přece, co jinýho? :lol:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community