Návštěvník Ju1ce Odesláno 5. června 2015 Sdílet Odesláno 5. června 2015 Ahoj, mám problém posledních 3 týdnů. Problém začal dne kdy přesně v 1 v noci vypadl internet na přibližně 2 hodiny a následně vypadával cca každých 15 minut na půl hoďky celý příští den. V následujících dnech se to uklidnilo, ale internet působí zalagovaně. Už tady byl i technik, ale nic nezjistil. Přesto ale UPC potvrdilo že po podrobném prozkoumání mého internetu opravdu k výpadkům dochází ... Zjistil jsem že ping mám vpořádku ale packet loss je okolo 12%. Viz přikládám obrázek. Neví někdo jaký je další postup? Už nevím co s tím. http://postimg.org/image/sy9eweq13/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 5. června 2015 Sdílet Odesláno 5. června 2015 já tam teda vidim packet loss na každym přeskoku pod 1%, ale i tak tam samozřejmě je... co s tim, no musej to vyřešit přece, co jinýho? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.